Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@04:56:40 GMT

گوگل همکاری با ارتش چین را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۰۰۱۶

سخنگوی شرکت گوگل همکاری با ارتش چین را تکذیب کرد.
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا شرکت گوگل را به همکاری با چین و ارتش این کشور متهم و تأکید کرد که این شرکت به جای حمایت از او، از «هیلاری کلینتون» در دور پیشین حمایت کرده است.
این اظهارات ترامپ پس از آن مطرح شد که پنتاگون نسبت به وجود همکاری میان گوگل و چین ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ژنرال «جوزف دانفورد» رئیس ستاد مشترک آمریکا گفت: «فعالیت‌ها و اقدام‌های گوگل در چین برای ارتش این کشور مفید است».
«پاتریک شاناهان» وزیر دفاع موقت آمریکا نیز گفت که چین در سرقت تکنولوژی شرکت‌های آمریکایی دست داشته و گوگل تمایلی برای حمایت از برنامه وزارت دفاع ایالات متحده نشان نمی‌دهد.
سخنگوی گوگل گفت: «ما با ارتش چین همکاری نمی‌کنیم بلکه با دولت آمریکا و وزارت دفاع ایالات متحده در بخش‌های مختلف مانند امنیت سایبری، جذب نیرو و مراقبت‌های بهداشتی، همکاری می‌کنیم.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گوگل چین پنتاگون وزیر دفاع سرقت ایالات متحده دولت آمریکا وزارت دفاع پنتاگون چین گوگل هیلاری کلینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری‌ قوای مسلح،صلح و ثبات را برای ملت‌های ایران-پاکستان و منطقه به ارمغان می‌آورد

ارتش پاکستان به نقل از اظهارات آیت‌الله رئیسی در دیدار با فرمانده ارتش آن کشور اعلام کرد: تقویت همکاری‌ها میان قوای مسلح ایران و پاکستان صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان می‌آورد.

به گزارش مشرق به نقل از بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رفت.

در این بیانیه آمده است: گفت وگو ی طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، بویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی مواضع مشترک داشتند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست ها تاکید کرد.

روابط عمومی ارتش پاکستان به تقل از سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فی مابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در راس یک هیات عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد.

دیگر خبرها

  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • تقویت همکاری‌ قوای مسلح،صلح و ثبات را برای ملت‌های ایران-پاکستان و منطقه به ارمغان می‌آورد
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا