Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نشریه هاآرتص در یادداشتی ضمن اشاره به کمک ایران و روسیه به دولت سوریه در مبارزه با تروریسم می‎گوید که آمریکا در تلاش برای برهم زدن نزدیکی کشورهای عربی به دمشق است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،  هاآرتص در یادداشتی نوشته است که بشار اسد، رئیس جمهور سوریه اخیرا طی سخنانی گفت که سوریه هم اکنون در حال مبارزه با تروریسم، محاصره اقتصادی و رسانه‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پس از گذشت ۸ سال از شروع بحران در سوریه، بسیاری از دشمنان دولت سوریه شکست خورده‎اند و بخش‌های بسیاری از سوریه تحت کنترل دمشق قرار گرفته است.  
بیشتر بخوانید: ادامه عملیات پاکسازی حومه دمشق و حماه از بقایای تروریست‎ها   بشار اسد می‎گوید: ما نباید به اشتباه تصور کنیم که جنگ در سوریه پایان یافته است. این مطلب را نه فقط به شهروندان سوریه بلکه به مقامات نیز خاطر نشان می‌کنم؛ پیروز‌های نظامی سوریه با کمک ایران و روسیه صورت گرفته است.       هاآرتص می‎نویسد: تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای خارج کردن تمامی نیرو‌های نظامی آمریکا از خاک سوریه احتمال بازسازی منطقه‌ای که نیرو‌های کُرد در آنجا مستقر هستند را افزایش داده است. این در حالی است که این چشم انداز با ماندن برخی از نیرو‌های آمریکایی کم رنگ می‎شود.
اگرچه اینگونه به نظر می‌رسد در چند ماه گذشته برخی از دشمنان عرب دولت سوریه خود را برای نزدیک شدن به دمشق آماده کرده بودند، اما فشار‌های آمریکا مانع از روبط دوستانه شده است و امید به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب کاهش یافته است.      
یک کارشناس سیاسی سوریه ضمن موافقت با گفته‌های رئیس جمهور سوریه می‎گوید که دمشق همچنان به مبارزه با تروریسم ادامه می‎دهد.   بیشتر بخوانید: نگاهی به تحولات نوار ساحلی شرق رود فرات       هاآرتص در بخش دیگری می‎نویسد: دولت آمریکا می‌گوید تحریم‌های صورت گرفته با هدف انزوای سوریه در سیستم‌های مالی و تجاری است که در پاسخ به استفاده از سلاح شیمیایی تحمیل شده است. این در حالی است که دولت سوریه استفاده از چنین سلاح‌هایی را رد می‌کند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بشار اسد جنگ تمام شدن سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الاخباریه، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز سه‌شنبه دعوت رسمی «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین از او را برای شرکت در نشست آتی سران اتحادیه عرب در منامه دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، «وحید مبارک سیار» سفیر بحرین در دمشق با بشار اسد دیدار کرد و پیام پادشاه بحرین را که شامل دعوت رسمی از او برای شرکت در سی و سومین نشست عادی سران اتحادیه عرب در منامه بود، دریافت کرد.

قرار است که نشست بعدی سران کشورهای عربی ۱۶ ماه مه آینده در منامه پایتخت بحرین برگزار شود.

گفتنی است که رئیس‌جمهور سوریه برای نخستین بار پس از ۱۱ قطعی روابط کشورهای عربی با دمشق، سال گذشته در نشست سران کشورهای عضو اتحادیه عرب در جده عربستان شرکت و سخنرانی کرد.

کد خبر 6062966

دیگر خبرها

  • حمله جدید اسرائیل به سوریه / رویترز : 33 کشته
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • وقت آن است که ماکرون، نفاق را کنار بگذارد
  • توهین دوباره بایدن به پوتین | سومین لقب رئیس جمهور آمریکا برای همتای روسی
  • توهین دوباره بایدن به پوتین
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • آمریکا،انگلیس واوکراین در حمله تروریستی در نزدیکی مسکو دست داشتند
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب