Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:35:14 GMT

تعداد نشانهای شهر مشهد به 85 مورد می رسد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۰۲۴۸

تعداد نشانهای شهر مشهد به 85 مورد می رسد

مشهد- ایرنا- دبیر جشنواره خانه بهار شهرداری مشهد گفت: تعداد نشانها و المانهای اصلی سطح شهر مشهد در آستانه بهار 98 به 85 مورد می رسد.

صدرا مذهب یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالهای گذشته در ایام نوروز تعداد 60 المان و نماد در سطح شهر مشهد توسط حوزه فرهنگی شهرداری نصب شده است اما برای استقبال از بهار 98 تعداد 25 نماد اصلی دیگر نیز آماده شد که در سطح شهر در حال نصب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین 32 المان ویژه نوروز 98نیز با محوریت تزئینات شهری در جداره های مختلف شهر مشهد درحال نصب است.
دبیر جشنواره خانه بهار شهرداری مشهد با اشاره به برگزرای جشنواره تماشاخانه بهار از سوم تا دهم فروردین ماه در مشهد گفت: 26 اثر برگزیده در بخش هنرهای نمایشی در سطح شهر مشهد اجرا خواهد شد.
جشنواره خانه بهار نام یک جشنواره هنر شهری به ابتکار شهرداری مشهد است که طی 10 سال اخیر با مددگیری از خلاقیتها، آثار هنرمندان عرصه های مختلف و کارشناسان امور شهرآرایی را در آستانه آغازین روزهای فصل بهار در محیط عمومی شهر مشهد جانمایی می کند و موجب آراستن این شهر می شود.
'جشنواره خانه بهار 98' در همین راستا شکل گرفته که هنرهای تجسمی، هنرهای چند رسانه ‌ای، هنرهای نمایشی، پژوهشهای هنر شهری، جشنواره عکس و بخش میهمان در حوزه بین ‌الملل از بخش های این جشنواره است.
همچنین در چارچوب طرح استقبال از بهار 1398 تعداد 13میلیون و 700 بوته گل برای کاشت در سطح شهر مشهد تامین و بیشتر المانهای گل به صورت دائمی جانمایی شده اند.
1922/7505

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي المان شهري مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس

نشست ادواری شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور با موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری مشهد، امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، صبح امروز _سی‌ام فروردین_ نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور با موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری مشهد مقدس برگزار شد.

کد خبر 745728

دیگر خبرها

  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد