Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال بایرن مونیخ توانست با ۶ گل ماینتس را شکست دهد. آفتاب‌‌نیوز : در آخرین دیدار هفته بیست و ششم بوندسلیگا بایرن مونیخ توانست با ۶ گل ماینتس را شکست دهد.
خامس رودریگز هت تریک کرد و سه گل به ثمر رساند. روبرت لواندوفسکی، کینگزلی کومان و دیویس دیگر گل‌های باواریایی‌ها را به ثمر رساندند.
به این ترتیب بایرن مونیخ با تفاضل گل بهتر از بوروسیا دورتموند در صدر جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکست بروخه و شارلوا در نبود بازیکنان ایرانی‌
هفته سی‌ام لیگ یک بلژیک یکشنبه شب برگزار شد که در مهمترین بازی بروخه به مصاف رویال اکسل رفت. تیم دوم جدول این رقابت‌ها با نتیجه ۲ بر یک مغلوب مهمانش شد.
در این دیدار کاوه رضایی حضور نداشت و از نیمکت شاهد شکست تیمش بود.
در دیگر بازی مهم شارلوا با نتیجه مشابه از اوپن شکست خورد‌. نام علی قلی‌زاده در فهرست ۱۸ نفره شارلوا دیده نمی‌شد.
بروخه با ۵۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و شارلوا با ۴۲ امتیاز در رتبه نهم جای گرفت.
اینتر پیروز داربی بزرگ شهر میلان
در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم رقابت‌های سری A دو تیم اینتر و میلان به مصاف هم رفتند.
این دیدار که به داربی بزرگ شهر میلان مشهور است و در سن سیرو برگزار شد با نتیجه سه بر دو به سود اینتر به پایان رسید.
اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه سه توسط وچینو به گل رسید تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسد.
با شروع نیمه دوم با وجود آنکه میلان حمله می‌کرد این اینتر بود که توسط استفان دیفری در دقیقه ۵۱ گل دوم خود را به ثمر رساند.
میلان در دقیقه ۵۷ با ضربه سر باکایوکو فاصله را به حداقل رساند اما تنها ۱۰ دقیقه بعد داور یک پنالتی به سود اینتر گرفت تا مارتینز آن را تبدیل به گل کند و دوباره فاصله به دو گل افزایش پیدا کند.
شاگردان گتوزو بازهم فاصله را به حداقل رساندند و این بار توسط موساشیو در دقیقه ۷۱ گل دوم را به ثمر رساندند. با وجود آنکه در دقایق پایانی میلان سراپا حمله بود اما توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد تا اینتر مثل دیدار رفت برنده بازی شود.
اینتر با پیروزی که در این دیدار به دست آورد جای میلان را در رده سوم گرفت.
در دیگر دیدار برگزار شده ناپولی توانست با نتیجه ۴ بر دو اودینزه را از پیش‌رو بردارد تا فاصله را با یوونتوس صدرنشین به ۱۵ امتیاز کاهش دهد.
پیروزی PSG با درخشش دی ماریا
در ادامه هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ فرانسه یک دیدار برگزار شد.
این دیدار که حساس‌ترین دیدار هفته بود پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی خود از مارسی پذیرایی کرد و توانست با نتیجه سه بر یک پیروزی بازی شود.
ستاره این دیدار آنخل دی ماریا بود که توانست دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد. پاری سن ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با وجود یک بازی کمتر نسبت به لیل با ۲۰ امتیاز بیشتر به یکه تازی‌اش در جدول رده بندی ادامه داد.
بارسلونا با هت‌تریک مسی پیروز شد
به گزارش ایسنا، بارسلونا یکشنبه شب برابر رئال بتیس قرار گرفت و با نتیجه چهار بر یک میزبانش را شکست داد.
لیونل مسی در دقیقه ۱۸ نخستین گل بازی را به ثمر رساند. مهاجم بارسا در وقت‌های اضافه نیمه اول دبل کرد‌. برتری آبی اناری‌ها در نیمه دوم هم ادامه داشت و لوئیس سوارس در دقیقه ۶۳ گلزنی کرد‌. لرون مورون در ادامه توانست یکی از گل‌ها را جبران کند اما مسی با هت تریک در دقیقه ۸۵ کار را برای میزبان تمام کرد.
بارسلونا با این پیروزی ۶۶ امتیازی شد و در فاصله ۱۰ امتیازی اتلتیکو مادرید (تیم دوم جدول) قرار گرفت تا به قهرمانی خیلی نزدیک شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بایرن مونیخ پاری سن ژرمن بارسلونا مسی اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید

اینتر زودتر از میلان به ستاره دوم رسید

طرفداری | اینتر پس از یوونتوس دومین تیم ایتالیایی شد که به ستاره دوم می رسد.

اینتر در هفته سی‌وسوم سری آ در فصل ۲۰۲۳/۲۴ میلان را با نتیجه 2-1 شکست داد و رسما قهرمان سری آ شد. نراتزوری با این قهرمانی به بیستمین اسکودتوی خود رسید و در نتیجه از فصل بعد ۲ ستاره روی لوگوی خود خواهد داشت. علاوه بر سال ۲۰۲۴، قهرمانی در سال های ۱۹۱۰، ۱۹۲۰، ۱۹۳۰، ۱۹۳۸، ۱۹۴۰، ۱۹۵۳، ۱۹۵۴، ۱۹۶۳، ۱۹۶۵، ۱۹۶۶، ۱۹۷۱، ۱۹۸۰، ۱۹۸۹، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۲۱ نیز به نام افعی ها ثبت شده است. گفتنی است در ایتالیا هر تیم به ازای هر ۱۰ قهرمانی، مجاز به استفاده از یک ستاره طلایی رنگ بالای لوگوی خود خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری