Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:44:32 GMT

توزیع میوه شب عید در ایرانشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۰۳۵۴

توزیع میوه شب عید در ایرانشهر آغاز شد

زاهدان- ایرنا- رئیس اداره تعاون روستایی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: کار توزیع میوه شب عید با نرخ مصوب دولتی و با هدف تنظیم بازار در این شهرستان آغاز شد.

احمد بامری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیب درختی با قیمت هر کیلوگرم 60هزار ریال و پرتقال با قیمت هر کیلوگرم چهل هزار و 800 ریال در پنج جایگاه ایرانشهر در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 60 تن میوه وارد بازار ایرانشهر شده تصریح کرد: در صورت لزوم و بر اساس نیاز شهروندان این مقدار تا 100 تن نیز قابل افزایش است.
رئیس اداره تعاون روستایی ایرانشهر گفت: مردم این شهرستان استقبال خوبی از این میوه ها دارند.
وی تاکید کرد: اتحادیه تعاون روستایی با همکاری جهاد کشاورزی بازرسی و نظارت های لازم بر عرضه میوه عید را برعهده دارد و با هر گونه تخلف برخورد جدی خواهد شد.
بامری افزود: توزیع میوه دولتی تا پایان تعطیلات نوروز در ایرانشهر ادامه دارد.
7314**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تعاون روستايي تامين ميوه شب عيد ايرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار فارس

حسن شیخ‌نیا گفت: تمام تلاش ستاد تنظیم بازار استان فارس با مدیریت استاندار و معاونت امور اقتصادی استانداری در توزیع میوه طرح تنظیم بازار در راستای رضایت مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بود که نتایج طرح نشان داد مردم ضمن استقبال از میوه این طرح، شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار بودند. 

او گفت: توزیع میوه طرح تنظیم بازار از ٢۶اسفندماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد که در این ایام حدود ۹۰۰ تُن سیب و پرتقال توزیع شده که دارای کیفیتی مطلوب بود و اغلب مصرف‌کنندگان از کیفیت میوه‌ها رضایت داشتند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اظهار کرد: میوه طرح تنظیم بازار توسط سازمان و اتحادیه تعاون روستایی استان فارس تامین شده و در اجرای این طرح هیچ‌گونه یارانه دولتی صرف نشده، همچنین ضایعات اجرای این طرح نزدیک به صفر بوده است. 

او بیان کرد: تکریم مردم در توزیع میوه طرح تنظیم بازار مورد توجه قرار دارد که در همین راستا شماره‌های تماس درج شده بر روی بنر‌ها جهت ارتباط مستقیم با سازمان‌های متولی یک اقدام موثر برای دریافت نظرات مردم بود که رضایت مردم را نیز به‌دنبال داشت.

شیخ نیا اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و عرضه هرگونه میوه بی کیفیت با شماره تلفن‌های ۱۲۴ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار فارس
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس
  • اختلاف قیمت دولتی و بازار آزاد میوه در کردستان