Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@22:53:05 GMT

رسیدن به حقیقت رمز ثابت قدم ماندن در راه انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۰۳۷۴

رسیدن به حقیقت رمز ثابت قدم ماندن در راه انقلاب است

آیت الله عبادی با بیان اینکه رمز زیبایی که به انسان حسن می دهد، باید در انسان پیاده شود، گفت: رسیدن به حقیقت رمز ثابت قدم ماندن در راه انقلاب است چراکه کسی که به حقیقت برسد دیگر راه را رها نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» شامگاه (26 اسفند) در دیدار فعالان فرهنگی بیرجند ضمن تبریک ولادت امام جواد علیه السلام با بیان اینکه عشق و محبت یک پیوند عمیق با زیبایی دارد، اظهار داشت: زیبایی هر چیزی در رعایت عدل و عدالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید با مدیریت عواطف، غرائز و احساسات خود را براساس عدل تنظیم می کنیم، افزود: هر کجا که قانون عدل رعایت شد زیبایی آنجا به وجود آمد و لذا چنانچه در جامعه قانون رعایت شود همه زیبایی را حس خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه پیامبران برای تعلیم قانون عدل و رساندن انسان به جایگاه اصلی اش مبعوث شدند، افزود: متاسفانه در حال حاضر انسان جایگاه اصلی خود را ندارد اگر انسان جای اصلی خود را بگیرد اشرف مخلوقات خواهد شد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه شعار، شعور و بصیرت همه ابزار هستند، اما وقتی انسان سر جای خود قرار بگیرد یک انقلابی به معنی واقعی می شود، گفت: دین به دنبال عادل کردن انسان‌ها در تفکر، اخلاق و اظهارنظر و مسائل شخصی و جامعه عادل است.

 

وی با بیان اینکه رمز زیبایی که به انسان حسن می دهد، باید در انسان پیاده شود، افزود: رسیدن به حقیقت رمز ثابت قدم ماندن در راه انقلاب است چراکه کسی که به حقیقت برسد دیگر راه را رها نخواهد کرد.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بهترین دوست هر انسانی عقل او است، گفت: این عقل است که به انسان مدیریت انجام عدل را می دهد.

 

آیت الله عبادی خطاب به فعالان فرهنگی استان، گفت: در این راه خسته نشوید، مشکلاتی وجود دارد اما هر چه مشکلات بیشتر باشد سهم شما در این راه خیر بیشتر است.

 

وی گفت: کسانی که قبل از ظهور در راه هستند، عاشق عدالت اند، ارزش آنها از کسانی که بعد از ظهور و در شرایط مساعد عادل باشند، بیشتر است.

 

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: در راه خود پافشاری کنید و ثابت قدم باشید و خداوند نیز به شما کمک خواهد کرد.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری بیانیه گام دوم انقلاب ایام نوروز شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل شیراز اردوهای راهیان نور جنوب کرمان آیت الله عبادی فعالان فرهنگی عدالت خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بارسلونا و بسیاری از فوتبال‌دوستان به خوبی از داستان امضای قرارداد مسی با بارسلونا روی یک دستمال و ارزش و اهمیتی که این قرارداد نمادین برای این باشگاه و طرفداران این ستاره آرژانتینی دارد با خبر هستند.

حالا به نظر می‌رسد که دعوا و درگیری قانونی جدی بر سر مالکیت این دستمال به وجود آمده است. این درگیری بین جوزپ ماریا مینگیا، مدیر برنامه کهنه‌کار، با هوراسیو گاگیولی که در آن زمان در آرژانتین مشغول به کار بود شکل گرفته است.

گاگیولی در متنی که از سوی وکلایش ارسال شده مدعی شده است:« این دستمال همیشه متعلق به من بوده است و مینگیا حقیقت را در این باره مطرح نمی‌کند. من بارها به صورت رسمی و علنی در رسانه‌ها به عنوان مالک این دستمال شناخته شدم و و هرگز کسی این ادعا را رد نکرده بود، نه مینگیا و نه هیچ کس دیگری.

صحبت‌های مینگیا پر از تناقض و نادرست است. او یک روز گفت که دستمال در دفترش در پوشه‌ای بوده و در طول این مدت به آن سر نزده است و روز دیگری این ادعا را مطرح کرد که من پس از بازی این دستمال را با خودم به خانه بردم.

همین اظهارات نشان می‌دهد که این دستمال هرگز در دفتر او و در هیچ پوشه‌ای نبوده است. این صحبت‌ها متناقض است چون مینگیا هرگز نمی‌دانست که دستمال کجاست چون این دستمال هرگز متعلق به او نبوده است. او همیشه می‌دانست که دستمال پیش من است از دسامبر سال ۲۰۰۰ به بعد دیگر هرگز آن را از من نخواست.

حالا او به سادگی در حال استفاده از توجه جهانی به فروش این دستمال است تا بتواند جایگاهش را در رادیو و تلویزیون به قیمت مطرح نکردن حقیقت بالا ببرد. من در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۴ به فکس ارسال شده از سوی او و اجرا کننده حراج پاسخ دادم. علاوه بر این باید ذکر کنم که من هرگز راننده خانوادگی مسی هم نبودم.»

دیگر خبرها

  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها
  • پروژه جعل تاریخ شیعه
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است