Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خاکسار در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه در آستانه سفرهای نوروزی، آژانس‌های مسافرتی نسبت به تهیه و تدارک پکیج تور قطارهای گردشگری غرب کشور اقدام خواهند کرد، گفت: ️تور قطار گردشگری به آژانس خاصی واگذار نشده و تمام شرکت‌های مسافرتی آزاد هستند تا این پکیج را طراحی و فروش بلیط را انجام دهند.

وی گفت: قطارهای گردشگری با پکیج تور همراه خواهند بود و شامل هزینه اقامت، غذا و گردش در اماکن تفریحی می‌شوند و هر شرکت مسافرتی می‌تواند این پکیج را آماده و عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکسار افزایش ۲ برابری ظرفیت قطار همدان - مشهد را نیز از جمله اقدامات انجام شده در راستای رفاه مسافران دانست و عنوان کرد: حرکت قطارهای نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز شده و در این ایام قطار همدان - مشهد به جای یک روز در میان، به صورت روزانه حرکت دارد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان همچنین از ساخت راه آهن همدان - ملایر خبر داد و با بیان اینکه راه آهن همدان - ملایر به دلیل نقطه اتصال راه آهن تهران - اراک - کرمانشاه و تهران - همدان - سنندج از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: این اقدام باعث کاهش مسافت بین تهران تا کرمانشاه خواهد شد.

وی اضافه کرد: این روزها بیش از ۵۰ آژانس مسافرتی در همدان در تکاپو هستند تا ایرانی‌ها را روی ریل قطار راهی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین کنند.

کد خبر 4570851

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان از توقف قطار تهران - گرگان بین راه بر اثر آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم)
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود