Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی عسکر نجفی مدیرکل آموزش و پرورش فارس در جلسه استانی ستاد اسکان فرهنگیان با اشاره به پیگیری‌های استاندار در خصوص اسکان مسافران نوروزی، گفت: خوشبختانه در استان ستاد اجرایی سفر به ریاست استاندار چندین نوبت تشکیل جلسه داده و همه دستگاه‌ها عزم خود را جزم کرده که بتوانند برنامه ریزی و ارائه خدمات خوبی در این خصوص داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هم افزایی تمام دستگاه‌ها در راستای ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان در اسکان نوروزی، گفت: امسال دستگاه‌های همچون شهرداری، میراث، آموزش و پرورش، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و پلیس راه همه و همه دست به دست هم دادند که سال خوبی برای مسافران باشد.

نجفی ادامه داد: استان فارس پارسال ۳ میلیون و ۸۲۴ هزار نفر روز مهمان نوروزی داشته که از این تعداد ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفرروز از آن‌ها را آموزش و پرورش اسکان داده است که حجم بالایی است این می‌رساند که ما باید آمادگی کامل داشته باشیم تا بتوانیم خدمات خوبی را به مسافران ارائه دهیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اسکان مهمانان نوروزی گفت: امسال اقدامات خوبی صورت گرفته از بحث‌های اینترنتی گرفته تا تهیه تجهیزات مورد نیاز مسافران، که در این خصوص همکاران اداره تعاون نهایت تلاش خود را کرده‌اند.

نجفی با تاکید بر لزوم اهمیت به امنیت مسافران گفت: اولین و مهمترین موضوع برای ما امنیت است باید امنیت مسافران تأمین شود چه زمانی که در مسیر هستند که پلیس، راهور، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ایی موظفند و چه زمانی که در محل‌های اسکان بیتوته می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس خطاب به رؤسای نواحی گفت: باید آمادگی کامل داشته باشید و تیمی به عنوان تیم پشتیبانی و مدیریت بحران تشکیل دهید که اگر جایی مشکلی ایجاد شد سریع وارد عمل شوید.

نجفی گفت: به منظور نظارت، راهنمایی و رفع اشکالات احتمالی، در ستاد‌های پذیرش اسکان نوروزی حتماً تیمی برای پاسخگویی به شکایات ارباب رجوع در نظر گرفته شود.

نجفی در پایان گفت: رسالت اصلی ما در بحث اسکان خدمت رسانی به همکاران فرهنگیمان است که باید تلاش کنیم شأن و منزلتشان حفظ شود و در این راستا بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه دهیم.
انتهای پیام/م

آمادگی آموزش و پرورش فارس برای اسکان مسافران نوروزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده

حسین درویشی مدیرعامل هلال‌احمر فارس بیان کرد: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌وبلوچستان، امروز ۲۹ فروردین ماه جاری ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس جهت امدادرسانی به این استان اعزام شدند.

اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم‌های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران می‌باشند که با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی ائم از موتور پمپ آب، اسکان و تغذیه اضطراری عازم مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • تأمین رفاه و امنیت مسافران در اولویت راه آهن