Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@12:22:49 GMT

تلفن همراه ایهود باراک هک شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۰۷۵۸

کانال 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که تلفن همراه ایهود باراک نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی توسط عوامل مرتبط با ایران  هک شده است و اطلاعات آن به ایران فروخته شده است.

این گزارش به نقل از منابع مطلع می‌گوید که ایران مستقیما درگیر این موضوع نبوده است بلکه هکرهای خارجی اطلاعات بدست آمده را به ایران فروخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این، همین شبکه صهیونیستی مدعی شده بود که هکرهای ایرانی تلفن همراه بنی گانتز رهبر حزب «کاحول لاوان»، رقیب اصلی بنیامین نتانیاهو در انتخابات ماه آوریل، را نیز هک کرده‌اند. 

این درحالیست که موشه یعلون وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی و هم ائتلافی گانتز بلافاصله اعلام کرد، ایران در پشت پرده هک تلفن همراه بنی گانتز نیست و نتانیاهو این قصه را به رسانه‌ها داده است تا از آن سوء استفاده انتخاباتی کند. 

بنا بر گزارش «تایمز اسرائیل»، گانتز روز یکشنبه درباره ادعای هک شدن تلفن همراهش، نامه‌ای به دادستان کل رژیم صهیونیستی نوشته و از او خواسته درباره دست داشتن احتمالی نتانیاهو در انتشار این ادعا تحقیق کند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تلفن ایهود باراک رژیم صهیونیستی ایران تلفن همراه بنیامین نتانیاهو انتخابات جنگ پشت پرده ایران ایهود باراک تلفن همراه رژیم صهیونیستی شبکه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کاردار ایران درباره نمایندگان رژیم صهیونیستی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس با اشاره به گزارش سازمان ملل در مورد وضعیت فلسطین اشغالی نوشت: اکنون با این گزارش ملموس سازمان ملل، جامعه بین المللی باید فوراً برای اخراج نمایندگان رژیم آپارتاید اسرائیل از همه سازمان های بین المللی، به ویژه نهادهای سازمان ملل، اقدام کند.

دیگر خبرها

  • تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
  • درخواست کاردار ایران درباره نمایندگان رژیم صهیونیستی
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • اسرائیل دیگر مانند گذشته در آمریکا جایگاه قدرتمندی ندارد
  • باراک: قطعنامه شورای امنیت بحران عمیق روابط اسرائیل-آمریکا را به تصویر کشید
  • استعفای یک عضو کابینه جنگ نتانیاهو
  • واکنش ایهود باراک به قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت
  • لاپید: استعفای «ساعر» آغازی بر فروپاشی کابینه نتانیاهو است
  • اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/یکی از اعضای کابینه کنار رفت
  • قطعنامه شورای امنیت بیانگر اوج اختلاف با واشنگتن است