Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@10:22:03 GMT

نگاهی به گلچین گزارش‌های ایکنا قزوین در سالی که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۰۸۵۶

نگاهی به گلچین گزارش‌های ایکنا قزوین در سالی که گذشت

به گزارش ایکنا از قزوین، شما می توانید گلچینی از عناوین گزارش‌های کار شده در این خبرگزاری-شعبه قزوین در سالی که گذشت را مشاهده و با کلیک بر عناوین هر گزارش آن را مطالعه کنید. 

بازخوانی یک زندگی شیرین از بی‌خبری خانواده از حفظ قرآن تا مهریه خاص! ***** ننه رقیه و روزهای انتظار ***** در میزگرد «بایسته‌های فرهنگی کنگره شهدای قزوین» مطرح شد؛ «نمادسازی»؛ وظیفه اصلی کنگره شهدای قزوین ***** گزارش ایکنا از یک اقدام خودجوش؛ دختران دهه هفتادی «ملازم» در قزوین! ***** مادرانه‌های شهربانو/ «روشنا» چراغ زندگی‌ام را روشن کرد ***** گم‌ شدن بوستان کتاب در فضای مجازی ***** بانوی قزوینی از روایت زندگی خود می‌گوید؛ ارتباط عجیب گنجینه مادر، تلفن ۱۱۸ و حفظ کل قرآن! ***** وقتی «مهربانی» چاشنی نان می‌شود ***** روایت استاد قرآن از آموزگارش؛ آنچه در جلسات بین‎الطلوعین گذشت ***** سکانس به سکانس زندگی یک پیشکسوت قرآن جلسات قرآن خانگی؛ آغاز راه فعالیت‌های استاد قرآنی ***** در میزگرد ایکنا بررسی شد؛  ظرفیت‌سوزی در مساجد/ به دنبال مدیریت صحیح باشیم ***** محافل خانگی قرآن زیر ذره‌بین ایکنا محافل خانگی قرآن؛ راهی برای رسیدن به سِرُالله ***** گفت‌وگوی صمیمانه ایکنا با دختر قزوینی؛ حافظ کل قرآنی که از دیاژنز به دور است! ***** هستیم بر آن عهد که بستیم ***** ایکنا گزارش می‌دهد؛ اینجا هرکس برای دل خودش قلم می‌زند ***** گزارش ایکنا از انعکاس پررنگ «یادت باشد» در فضای مجازی + عکس ***** گفت‌وگو ایکنا با دختر ۲۲ ساله قزوینی؛ از فضای مجازی هم می‌توان به خدا رسید ***** آشنایی با ۱۸ کبوتر خونین‌بال مدافع حرم استان قزوین ***** حکایت تکراری مضروب شدن آمران به معروف/ این قصه «طلبه الوندی» ***** سؤال ایکنا از نسل چهارم انقلاب: «آماده‌اید؟» ***** آثار هفته قرآن و عترت در جامعه باشد نه روی کاغذ ***** روایت خانواده با اخلاق «اخلاقی»/ از داغ پدر تا نزدیکی به خدا ***** روایتی از خوش‌سلیقگی مدیر مدرسه/ وقتی خانه دوم، اول می‌شود ***** آنچه بودیم و آنچه شدیم کتابخانه‌های استان قزوین قبل و بعد از انقلاب به روایت آمار ***** استان قزوین؛ داغدار الگویی قرآنی تشویقی که ماندگار شد/ خاطراتی از مرحوم حجت‌الاسلام اصغرپور ***** روایت بانوی هدایت‌شده به تشیع؛ حجاب یا مدرک دکتری؛ انتخاب «سوزان» آمریکایی چیست؟ ****** در میزگرد ایکنا قزوین بررسی شد؛ اهمیت درک مفهوم زیارت اربعین/ نذر فرهنگی به‌خوبی به مردم معرفی نشده است ***** ای‌کاش این سنت ادامه پیدا می‌کرد/ تعزیه؛ هنری ماندگار ***** روایت زندگی شهید قرآنی/ «حسین» اجر محسنین را گرفت   انتهای پیام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: گزارش های ایکنا ایکنا قزوین نمادسازی کنگره شهدای قزوین حافظان قزوین مهریه خاص روشنا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای تبدیل مفاهیم قرآنی به مطالبه‌ عمومی در«زندگی با آیه‌ها»

به گزارش خبرنگار مهر، محفل انس با قرآن کریم با حضور جمعی از فعالان قرآنی به همت جامعه قرآنی عصر در سالن اجتماعات غدیر مجتمع یاوران مهدی جمکران برگزار شد.

در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد به تبیین و تشریح طرح زندگی با آیه‌ها و طرح ستاره‌های زمین پرداخته شد.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به انتخاب ۱۵۰ آیه کلیدی از قرآن کریم در راستای طرح کلی اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری در طرح زندگی با آیه‌ها گفت: در این طرح که بخش اول آن در ماه مبارک رمضان امسال با محوریت کتاب مسطورا به ترویج ۳۰ آیه کلیدی از قرآن کریم می‌پردازد به دنبال گفتمان‌سازی و تبدیل‌کردن این مفاهیم قرآنی به مطالبه‌ای عمومی هستیم تا مردم نه‌تنها با این مفاهیم آشنا شوند؛ بلکه به سمت تحقق آن در جامعه حرکت کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را تقویت پایه‌های اعتقادی آحاد جامعه دانست و افزود: چنانچه پایه‌های اعتقادی مردم مستحکم شود ظاهر و سبک زندگی مردم هم عوض می‌شود و شرایط بهتری را در سطح جامعه شاهد خواهیم بود.

دبیر جامعه قرآنی عصر تصریح کرد: ترویج مفاهیم بنیادین اندیشه اسلامی در جامعه نیازمند هم‌افزایی و همکاری همه نهادهای مردمی و حکومتی است و حال که طرح زندگی با آیه‌ها مورد قبول و پذیرش اکثریت نهادهای قرانی قرار گرفته است باید همه ما با همه توان و ظرفیتی که داریم برای تقویت این طرح اقدام کنیم تا به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 6057124 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • انس با قرآن در سایه اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • قرآن، روح عالم بشریت است
  • ایمان در سایه عمل صالح/ روایت «زندگی با آیه‌ها»
  • بحرالعلوم: در حفظ قرآن کریم نیازمند یک کار نهضت‌گونه هستیم
  • زندگی با آیه‌ها/ مسیریاب زندگی‌ات را با دقت انتخاب کن! + فیلم
  • تلاش برای تبدیل مفاهیم قرآنی به مطالبه‌ عمومی در«زندگی با آیه‌ها»
  • نگاهی به عملکرد رسانه‌های قزوین در انتخابات/ وظیفه رسانه در مطالبه‌گری‌
  • زندگی با آیه‌ها/ مسیریاب زندگیت را با دقت انتخاب کن! + فیلم
  • بازکردن گره‌های جامعه براساس آیات قرآن کریم
  • «سی روایت، سی نشانه»، از رادیو صبا