Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نفیسه فریدیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مطالبات شرکت آبفار از مشترکین روستایی، گفت: بر اساس اطلاعات موجود تا پایان اسفند ماه سال جاری میزان مطالبات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان از مشترکین حدود ۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه البته این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۶۴ میلیون تومان کاهش یافته است، عنوان کرد: اگرچه مبلغ آب بها در شهر در مقایسه با روستاها ناچیزتر است اما وصول مطالبات در روستا با مشکلات بیشتری مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدیان با این توضیح که هرچه مانده بدهی و معوقات پرداخت کمتر باشد و قبوض به روزتر از سوی مشترکین پرداخت شوند خدمت رسانی نیز به هنگام تر و گسترده‌تر خواهد بود، اظهار کرد: البته در سال جاری در مقایسه با میزان آب فروخته شده، ۱۰۸ درصد بیشتر وصول مطالبات داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای وصول مطالبات، همکاران مجموعه با اخطار و یا قطع انشعابات سعی در افزایش وصولی‌ها داشته‌اند، بیان کرد: با وجود تمام پیگیری‌ها بخشی از مطالبات هنوز وصول نشده است.

رئیس اداره درآمد و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز، بر روی میزان آب تولید شده تاثیرگذارند، بیان کرد: در واقع در این رابطه علی رغم اینکه آب تولید می‌شود اما درآمدی از این بخش حاصل نمی‌شود و به نوعی آب دزدی اتفاق می‌افتد.

وی همچنین یاد آورشد: در راستای کاهش تعداد انشعابات غیر مجاز و بر اساس گزارشات واصله از سوی مردم و یا همکاران آبفار، انشعابات غیرمجاز شناسایی و مطابق میزان مصرف، آب بها محاسبه و قبوض مربوطه صادر می‌شود.

کد خبر 4570889

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان پرداخت مطالبات روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی با ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان رد مال صورت گرفته نیز بیش از ۸۳۴ میلیارد تومان بود.

کد خبر 6086305

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند