Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که ائتلاف به اصطلاح بین المللی مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا در سوریه مرتکب جنایات جنگی شده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، یک منبع در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که ائتلاف آمریکا در سوریه مرتکب جنایات جنگی شده است.

وی در ادامه افزود: بیانیه صادره از سوی واشنگتن، پاریس، لندن و برلین به مناست آغاز هشتمین سالگرد بحران سوریه، یک سند تاریخی دروغ و نفاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور‌هایی که این بیانیه را صادر کرده اند، مسئول اصلی کشتار مردم سوریه و کشور‌های منطقه به شمار می‌روند.

این منبع رسمی سوری خاطرنشان کرد که از این کشور‌ها برای بازسازی سوریه دعوت به عمل نخواهد آمد چرا که آن‌ها باید غرامت قتل و ویرانی‌هایی را که مرتکب شده اند، پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: جنایات وحشیانه‌ای که گروه‌های تروریستی در سوریه مرتکب شده اند و آنچه کشور‌های عضو ائتلاف آمریکا انجام داده اند، جنایت جنگی و جنایت ضد انسانی به شمار می‌رود و لکه ننگی بر پیشانی این دموکراسی دروغین غربی‌ها است.

اخیراً سه کشور اروپایی عضو دائم شورای امنیت به همراه آلمان، با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند تا زمانی که یک روند سیاسی مطمئن و حقیقی صورت نگیرد، آن‌ها هیچ گونه کمکی به بازسازی سوریه نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنایات جنگی سوریه آمریکا سند تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین: همه عاملان جنایت‌های اوکراین باید مجازات ‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه وعده مجازات تمامی عاملان جنایت های اوکراین را داد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین روز پنجشنبه اعلام کرد که روسیه همه کسانی را که مسئول جنایات رژیم کی یف هستند، به دست عدالت خواهد سپرد.

پسکوف، در واکنش به گزارش اخیر دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل، تاکید کرد که روسیه به خوبی از این جنایات آگاه بود و البته مطمئن خواهد شد که کسانی که پشت این جنایات هستند به درستی مجازات شوند.

سخنگوی کرملین اعلام کرد که تمام جنایات جنگی رژیم کی یف (علیه نیروهای روسی) کاملاً مستند است.

دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل به تازگی گزارشی درباره شکنجه اسیران جنگی روسی در اوکراین منتشر کرده است. بنا به این گزارش، فعالان حقوق بشر با ۴۴ اسیر جنگی روسی که از ۱ دسامبر ۲۰۲۳ تا ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ در بازداشتگاه های اوکراین در مناطق دنپروپتروفسک، خارکیف، لووف، نیکولایف، سومی، وینیتسا و زاپروژیا نگهداری می شدند، ملاقات کردند.

کد خبر 6064390

دیگر خبرها

  • کرملین: همه عاملان جنایت‌های اوکراین باید مجازات ‌شوند
  • جنایات جنگی پی‌درپی صهیونیست‌ها
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر جنبش انصارالله در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • ملت یمن در برابر تجاوزگیری به رهبری آمریکا ایستادند