Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@17:05:08 GMT

قاچاق دارو در کشور وجود ندارد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۱۲۱

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که قاچاق دارو در کشور وجود ندارد، اظهار کرد: اگر هم موردی از قاچاق دارو دیده شود به سرعت قابل شناسایی است همین مسیر درست باعث شده که شاهد افزایش شدید قیمت در عرصه دارو نباشیم. آفتاب‌‌نیوز : احمد همتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره احتمال بروز قاچاق دارو در کشور، گفت: براساس روند موجود ارز ۴۲۰۰ تومانی به دارو داده می‌شود که عرضه آن از طریق نظام بهداشتی، درمانی و وزارت بهداشت انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس قاعدتا نباید موضوع قاچاق دارو در کشور وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: با توجه به مسیر درست طی شده شاهد افزایش شدید قیمت دارو نیستیم با این روند اگر قاچاق دارو حتی به اندازه کم هم وجود داشته باشد به سرعت قابل ردیابی و کشف است که اگر باز هم موردی دیده شود، باید از درون ساختارهای موجود و نه از بیرون آن را ردیابی کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاچاق دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۲ هزار و ۴۹۰ تن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه امروز(سه‌شنبه) جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه را از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی(۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون اعلام کرد.

بر اساس گزارش الجزیره به نقل از وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۲ هزار و ۴۹۰ تن افزایش یافته است.

همچنین حمله‌های هوایی و زمینی بی‌وقفه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاکنون ۷۴ هزار و ۸۸۹ زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته جنایات دیگری علیه خانواده‌های فلسطینی مرتکب شده است و در جریان این جنایت‌های وحشیانه ۷۶ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۲ تن دیگر زخمی شده‌اند.

کد خبر 6063641

دیگر خبرها

  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • توزیع ۲۰ میلیون عدد وارفارین وارداتی در کشور
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۲ هزار و ۴۹۰ تن
  • آمریکا با تحریم دارو‌های کودکان سرطانی و پروانه‌ای ناجوانمردی را به اوج رسانده است
  • انواع داروی مخدر از یک عطاری کشف و ضبط شد
  • کشف و ضبط انواع داروی مخدر از یک عطاری
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان
  • راه اندازی دومین پالایشگاه پلاسما در کشور
  • کشف انواع دارو‌های مخدر از یک عطاری