Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار محمد سنچولی، مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: تعداد ۱۲۰ نفر از برادران نخبه بسیج اقشار برای نخستین بار به منظور آشنایی با رشادت‌های شهدا و رزمندگان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی افزود: ۴۰ نفر از نخبگان بسیج عشایری جهت شرکت در جشنواره رهاورد سرزمین نور و اردوی راهیان نور به استعداد یک دستگاه اتوبوس به خوزستان اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ سنچولی ادامه داد: ۴۰ نفر از ورزشکاران نخبه بسیجی در قالب یک کاروان به استعداد یک دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور دریایی به استان هرمزگان اعزام شده اند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۴۰ نفر از کارمندان بسیجی نخبه برادر در قالب یک کاروان به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شده اند.

این مسئول ادامه داد: این اعزام ۲۰ اسفند ماه به استعداد ۳ دستگاه اتوبوس به مدت یک هفته انجام شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۱۸۰ نخبه بسیجی برادر اقشار ۶ فروردین ماه سال ۹۸ به این اردوی معنوی اعزام خواهند شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، داوود مخلصی گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود. 
 
او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم