Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد صافی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سال آینده برای کسب سهمیه تورنمنت‌های متعدد و خیلی مهمی را در پیش داریم که اهالی کاراته این شرایط حساس را به خوبی درک کرده و باید برای ثبت یک نتیجه ارزشمند و تاریخی در کنار هم باشند. اجازه ندهیم هیچ مسئله‌ای این هدف مهم را تحت شعاع قرار دهد و امیدواریم جامعه کاراته در یک دوره هم که شده بخاطر مصالح ملی و بین المللی پای انتخاب خود بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم دانشگاه آزاد ادامه داد: باور من بر این است که طباطبایی به عنوان یک مدیر با تجارب خوب در سطح ورزش کشور و یک دوره سابقه حضور در کاراته باید مورد حمایت اهالی کاراته بوده و از حاشیه دور شود. او می‌تواند با بهره گیری از توانایی‌های دبیر کاربلد و سرد و گرم چشیده که جایگاه مناسبی در سطح کشور، آسیا و جهان داراست کارهای بزرگی در این فدراسیون انجام دهد تا شاهد رشد همه جانبه و تحسین بر انگیزی باشیم.

صافی با بیان اینکه باید به انتخاب اعضای مجمع و صاحبان رأی احترام بگذاریم اظهار داشت: اجازه دهیم مدیر جدید در یک شرایط کاری بی دغدعه کارها را به صورت منطقی و هدفمند پیش ببرد. گذشته را با همه تلخی و شادی‌ها فراموش کنیم و برای خلق یک شاهکار رفتاری و ورزشی در المپیکی که شاید اولین و آخرین باشد این رشته زیبا و مهیج را تاریخی کنیم. تمامی مسئولین باشگاه‌ها، هیأت‌ها، سبک‌ها و خصوصاً پیشکسوتان و صاحبان فن باید فدراسیون کاراته را خانه خود بدانند. خانه‌ای که همیشه پذیرای آنهاست.

دبیر سابق فدراسیون کاراته افزود: کاراته ایران به بلوغی رسیده که در تمامی دنیا به احترامش ایستاده کلاه از سر بر می‌دارند و خم می‌شوند. کادر فنی الحق در این مدت کارهای بزرگ و ارزشمندی از خود برجای گذاشته است. اعضای تیم ملی از جان و دل برای اعتلای نام ایران مایه گذاشته‌اند و حالا اعتبار فنی کاراته ما بر هیچکس پوشیده نیست. در داوری با ثبت موقعیت‌های مناسب، به جایگاهی بالایی رسیده‌ایم. انتظار همه ما این است که با اتحاد همه جانبه، رهبری مدیران فدراسیون، مشارکت همه دلسوزان واقعی، حمایت خانواده بزرگ کاراته و پشتیبانی سالم رسانه‌ای کاراته بیشتر از هر زمان موفقیت‌های خود را تکمیل کند.

این کارشناس کاراته ادامه داد: با شناختی که از طباطبایی و روحیه مشارکت پذیر و صبوری دبیر فدراسیون سراغ دارم، باید منتظر فصل جدیدی در کاراته باشیم. البته انتظارات جامعه کاراته بخاطر سطح کمی، کیفی و تنوع سبکی خود متفاوت‌تر از همه رشته‌های دیگر در سطح ورزش کشور است که می‌بایستی هوشمندانه رسیدگی و کنترل شود. البته کارهای خوبی در گذشته صورت پذیرفته که نباید بسادگی از آنها گذشت ولی قطعاً تقسیم کاری برای هیأت‌ها و سبک‌ها در حوزه‌های مختلف و تشکیل یک اتاق فکر پویا حتماً در کاراته مورد نظر قرار خواهد گرفت. به عنوان یک دوستدار و مربی کاراته آرزوی کسب بهترین نشان در المپیک ۲۰۲۰ را دارم که دور از دسترس نیست.

صافی در پایان گفت: رسانه‌ها که قطعاً تأثیری شگرف در هر جامعه‌ای دارند باید حرمت قلم و وظیفه خود را دانسته و از کاه کوه و از کوه، کاه نسازند. به حاشیه‌ها دامن نزنند و در نشر و انتشار اخبار جانب عدالت و حقیقت و موقعیت را رعایت تا خدای نکرده دو باره مسائل مختلف باعث بروز اختلافات و نگرانی‌های مخبر نشود.

کد خبر 4569773

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته احمد صافی فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب لشگری به عنوان ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو‌

با اعلام فدراسیون بین‌المللی ووشو، لشگری ناظر پزشکی "مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد.

فدراسیون بین‌المللی ووشو،  امیرعباس لشگری را به عنوان عضو هیئت  ژوری مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا معرفی کرد.

مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا از ۲ لغایت ۶ اردیبهشت ماه در جیانگ‌یین در کشور چین برگزار می‌شود.

همچنین چند روز پیش با اعلام رسمی فدراسیون بین‌المللی ووشو، محمدرضا پورغلامی نژاد به عنوان عضو هیئت ژوری و مجید خوبیاری نیز به عنوان  داور ساندا این پیکارها معرفی شده بودند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • انتخاب لشگری به عنوان ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو‌