Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اِن اِم ای، وودی هارلسون در مصاحبه خود اعلام کرد که فصل دوم کارآگاه حقیقی بسیار  نا امید کننده بود و از کمپانی اِچ بی او هم این انتظار را نداشته است، وودی هارلسون خودش در نقش مارتین هارت در فصل اول این سریال که در سال ۲۰۱۴ و در ۸ قسمت عرضه شد به همراه متیو مک کانهی در نقش راست کوهل ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هارلسون میگوید هیچوقت نمی خواهد در فصل جدیدی از این سریال شرکت کند چراکه معتقد است ساختن سریالی به خوبی فصل یک بسیار سخت خواهد بود و تقریبا غیر ممکن است.

فصل دوم این سریال در سال ۲۰۱۵ با بازی ریچل مک آدامز کالین فارل و وینس وان منتشر شد که داستان سه پلیس که در اداره پلیس آمریکا همکار هستند را روایت می کند. این موضوع با واکنش مثبتی نه از سوی مخاطبان و نه از سوی منتقدین روبرو نشد و این فصل را بی هیجان‌تر از فصل گذشته می دانستند.

هارلسون نیز در مصاحبه جدید خود با «ساندی تودِی» اعلام کرده که فصل دوم بسیار نا امید کننده بود و توقعاتش از این سریال خیلی بالاتر بود، اما از فصل سوم این سریال با بازی ماهرشالا علی برنده اسکار ۲۰۱۹ بسیار رضایت دارد و با اینکه چهار قسمت آن را دیده، دوست داشت بیشتر ادامه داشته باشد.

دلیل علاقه و ارتباط برقرار کردن او با فصل جدید این سریال را می توان شباهت‌هایی که فصل سوم در نوع داستان، زمان بندی و حتی شباهت شخصیت‌های داستان با فصل یک دانست که از نگاه برخی منتقدین، این اشتراک‌ها با اینکه نقاط قوت خوبی هستند، اما این تکرار برای مخاطب جذاب نخواهد بود.

هارلسون در انتها اعلام کرد خود او در ابتدا دوست نداشت در سریال‌های تلویزیونی بازی کند، اما این محصول شبکه بزرگ اِچ بی او بود و این نقطه تمایز این سریال با سریال‌های مشابه بود به همین دلیل آن را پذیرفت و از این انتخابش بسیار خوشحال است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش های بانکی تغییر کرد

طبق ابلاغیه‌ی بانک مرکزی، سقف تراکنش خرید در هر روز برای اشخاص حقیقی افزایش پیدا کرده است.   بر اساس ابلاغیه جدید بانک مرکزی مبلغ تراکنش روزانه برای خرید با ۱۰۰ میلیون تومان افزایش به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. پیش از این محدودیت تراکنش خرید در هر روز ۱۰۰ میلیون تومان بود.   در متن ابلاغیه‎‌ای که بانک مرکزی در خصوص سقف تراکنش‌های روزانه مجاز برای خرید صادر کرده، آمده است:   حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.   بر اساس این ابلاغیه‌ی بانک مرکزی، هر شخص حقیقی از طریق یک کارت بانکی در یک روز تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز به انجام تراکنش خرید است.   علاوه‌براین، سقف مجموع تراکنش‌های بانکی یک شخص حقیقی با همه کارت‌های بانکی متعلق به او نیز ۲۰۰ میلیون تومان است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد
  • سقف تراکنش های بانکی تغییر کرد
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت
  • چتربازی به سبک و سیاق رضا عطاران
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»/ هنرنمایی جدید هوش مصنوعی
  • بازیگران «بازی تاج و تخت» به سبک انیمیشن‌های استودیو جیبلی / هنرنمایی هوش مصنوعی
  • چتربازی به سبک وسیاق رضا عطاران
  • بازیگرم، نه مأمور امنیتی