Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- اينتر توانست در يک دربي تماشايي از سد رقيب ديرينه خودش بگذرد و به رده سوم صعود کند.
به گزارش آريا، در هفته بيست و هشتم سري آ، در يک بازي جذاب اينتر توانست بر ميلان غلبه کند و به رده سوم سري آ رسيد. اينتر بازي را تهاجمي شروع کرد و خيلي سريع به گل رسيد. در دقيقه سوم روي سانتر پريشيچ، لائوتارو با سر، توپ را براي وسينو کاشت و هافبک اروگوئه اي توپ را به زيرطاق دروازه دوناروما فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقيقه 7 لوکاس پاکتا شوتي محکم روانه دروازه اينتر کرد که هندانوويچ توپ را در اختيار گرفت. ده دقيقه بعد اينتر خطرساز شد. دي آمبروزيو که نفوذ کرده بود، پاسي به بيرون ارسال کرد اما کالابريا به خوبي توپ را بلوکه کرد و مانع گلزني لائوتارو شد. لحظاتي بعد روي سانتر سوسو، ضربه سر پاکتا با فاصله اي کم به بيرون رفت. سپس نوبت به پوليتانو رسيد تا شوتزني کند اما دوناروما توپ را راحت جمع کرد. در دقيقه 24 چالهان اوعلو نيز شانسش را آزمايش کرد و هندانوويچ شوت او را دو ضرب مهار کرد. اينتر بازهم يک فرصت مسلم گلزني ايجاد کرد. در دقيقه 30 روي يک کار خوب تيمي، پريشيچ توپ را به محوطه شش قدم ارسال کرد اما شوت بد وسينو، به خارج دروازه رفت. ده دقيقه بعد، نراتزوري روي يک کرنر خطرساز شد اما ضربه سر اشکرينيار به بيرون رفت. نيمه اول با برتري اينتر، 1-0 خاتمه يافت.
در دقيقه 48 گاليارديني نخستين خطر نيمه دوم را ايجاد کرد اما دوناروما با يک دست شوت او را به کرنر فرستاد. در دقيقه 51 اينتر به گل دوم رسيد! روي سانتر پوليتانو، دي فراي با يک ضربه سر زيبا توانست دروازه ميلان را باز کند. شش دقيقه بعد ميلان يکي از گل ها را پاسخ داد. روي ضربه آزاد چالهان اوعلو، تيمو باکايوکو توانست در محوطه جريمه اينتر با ضربه سر دروازه هندانوويچ را باز کند. در دقيقه 64، بروزوويچ روي يک ضربه آزاد دروازه ميلان را تهديد کرد اما دوناروما به خوبي هد بازيکن اينتر را دفع کرد. سه دقيقه بعد، اينتر صاحب يک ضربه پنالتي شد. پوليتانو توانست با زيرکي از کاستيخو پنالتي بگيرد و البته در صحنه اي جالب، داور نيز سر خورد و سرنگون شد. ضربه پنالتي را لائوتارو در حالي که دوناروما به سيو توپ نزديک بود، تبديل به گل کرد. در دقيقه 71 ميلان بازهم يکي از گل ها را جبران کرد. سانتر سوسو به دهانه دروازه اينتر رسيد و توپ به دي آمبروزيو خورد. در برگشت، موساکيو توپ را وارد دروازه کرد تا بازي 3-2 شود. در دقيقه 85 سانترچالهان اوعلو به پيونتک کم فروغ رسيد و ضربه نمايشي او از بالاي دروازه به بيرون رفت. در دقيقه 87 در حالي که اينتر با لائوتارو در حال زدن ضدحمله بود، کونتي با يک تکل از پشت خطرناک، وي را به زمين انداخت و کارت قرمز گرفت اما داور پس از بازبيني صحنه، به کونتي کارت زرد داد. در عوض، داور لوچانو اسپالتي را از کنار زمين اخراج کرد! در دقيقه 90 سانتر سوسو با ضربه سر کاستيخو همراه شد اما هندانوويچ با دست خود مهاري عالي انجام داد. در دقيقه 95، کوترونه به سوي دروازه اينتر در محوطه جريمه شوتي محکم زد اما دي آمبروزيو با تکلي شجاعانه، پيروزي تيمش را خريد! در نهايت اين ديدار جذاب با پيروزي نراتزوري خاتمه يافت و اينتر در اين فصل، همشهري خود را رفت و برگشت کرد.

بارسلونا در چارچوب هفته 28 رقابت هاي لاليگاي اسپانيا در زمين تيم رئال بتيس به ميدان رفت و با حساب 4 بر 1 اين تيم را شکست داد. در اين بازي ليونل مسي بازهم خوش درخشيد. بارسلونا از ابتداي بازي نشان داد که تمايل بيشتري به گلزني دارد و تيم بتيس با گذر زمان کم کم بازي را رو به درگيري هاي فيزيکي برد. بازي داشت رو به جنگ هاي ميانه زمين بيشتري مي رفت که ليونل مسي يا يک ضربه خارق العاده ديگر بازهم براي بارسلونا درخشيد. دقايق بعد از گل، دوباره روي يک ضربه ايستگاهي مسي دروازه بتيس را با خطر جدي روبرو کرد. سپس اولين موقعيت جدي بتيسي ها توسط بازيکن سابق بارسلونا، تيو ايجاد شد که راه به درون دروازه نداشت. دقيقه 40 لوييس سوارز يک فرصت تک به تک ايده آل را از دست داد. در لحظات پاياني نيمه نخست بارسا به گل دوم رسيد و خيال خودش را راحت کرد.
اولين موقعيت جدي بازي در نيمه دوم، دقيقه 61 ايجاد شد که شوت سوارز با اختلاف بسيار کمي به بيرون رفت. لحظاتي بعد، بازهم سوارز يک فرصت خوب را از دست داد و شوتش با اختلاف کمي بازهم به بيرون رفت. در نهايت اما سومين تلاش سوارز براي گلزني در ظرف چند دقيقه بدل به گل سوم بارسا شد. بعد از گل سوم، بارسا کمي عقب نشست و بتيس فرصت حمله پيدا کرد اما پس از گلزني بتيسي ها بارسا يک فرصت خوب را توسط ويدال از دست داد و سپس مسي هتريک خودش در اين بازي را کامل کرد.
دقيقه 18 - مسي؛ ضربه استادانه ليونل مسي از يک ضربه ايستگاهي گوشه زاويه موافق دروازه لوپز رفت و بارسا پيش افتاد.
دقيقه 45+2 - مسي؛ روي يک همکاري تيمي خوب و پاس پشت پاي ديدني سوارز، مسي با يک ضربه ساده گل دوم خودش و تيمش را زد.
دقيقه 63 - لوييس سوارز؛ روي يک حرکت انفرادي فوق العاده از سوارز به سبک خودش، گل سوم بارسلونا به ثمر رسيد.
دقيقه 81 - لورن؛ ضربه ديدني لورن از پشت محوطه جريمه بارسلونا به تور دروازه تراشتگن رسيد.
دقيقه 86 - مسي؛ بازهم ضربه ديدني ديگري از ليونل مسي، لوپز را مغلوب کرد. شوت مسي از پشت محوطه جريمه به تور دروازه بتيس رسيد و مسي هتريک کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اينتر دلامادونينا بارسلونا مسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری

شاگردان سیمونه اینزاگی با غلبه بر رقیب دیرینه و همشهری خود، شیرینی مضاعفی به بیستمین قهرمانی‌شان در رقابت‌های سری A ایتالیا بخشیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از بوندس‌لیگا، سری A به دومین لیگ در میان پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا تبدیل شد که قهرمانش در فصل 24-2023 مشخص می‌شود. این افتخار نصیب پیشتاز بلامنازع کورس قهرمانی رقابت‌ها یعنی اینتر شد که از مدتی پیش شمارش معکوس برای رسیدنش به اسکودتو آغاز شده بود. این اتفاق اما برای نراتزوری و هوادارانش لذتی دو چندان داشت چون در شبی رقم خورد که آنها رقیب همشهری خود، میلان را هم در دربی دلامادونینا شکست دادند.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌سوم سری A، شب گذشته (دوشنبه) اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به‌عنوان میهمان به مصاف میلان رفت و این بازی را با نتیجه 2 بر یک برد. گل‌های فرانچسکو آچربی در دقیقه 18 و مارکوس تورام در دقیقه 49 رقم زننده بیست‌وهفتمین پیروزی نراتزوری در این فصل شدند تا اینزاگی و مردانش در فاصله پنج هفته به پایان فصل عملاً دست نیافتنی شده و به این ترتیب قهرمانی آنها مسجل شود. تنها گل میلان هم در دقیقه 80 توسط فیکایو توموری رقم خورد. دیگر اتفاق مهم این بازی اخراج تئو هرناندس بازیکن میلان و دنزل دومفرایس مدافع اینتر در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با دریافت کارت قرمز مستقیم به دلیل درگیری فیزیکی با یکدیگر بود. تنش‌های بازی اما به این درگیری ختم نشد و در آخرین دقیقه مسابقه نیز درگیری دیگری رخ داد که در پی آن داویده کالابریا کاپیتان میلان هم به دلیل ضربه آرنجی که به داویده فراتسی بازیکن اینتر زد کارت قرمز گرفت.

ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد

 

اینتر با پیروزی در دربی دلامادونینا ضمن دبل کردن برای غلبه بر همشهری در این فصل سری A (آبی‌و‌مشکی‌ها بازی رفت را 5 بر یک بردند) اتفاقی تاریخی را هم رقم زدند. این بیستمین قهرمانی اینتر در بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی ایتالیا بود و به این ترتیب از فصل آینده تعداد ستاره‌های روی پیراهن این تیم به دو عدد افزایش پیدا می‌کند. اینتر که آخرین قهرمانی‌اش را سال 21-2020 با هدایت آنتونیو کونته جشن گرفته بود، بعد از یوونتوس تنها تیم کالچوست که پیراهنش دو ستاره می‌شود.  همچنین سیمونه اینزاگی برای اولین بار قهرمانی در سری A را به‌عنوان مربی تجربه می‌کند. او پیش از این قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را برای اینتر به ارمغان آورده بود.

نتیجه این بازی اما میلان را 69 امتیازی نگه داشت و با توجه به تساوی یکشنبه شب یوونتوس رده سومی، حاشیه امنیت روسونری به پنج امتیاز کاهش یافت. این در شرایطی است که شاگردان استفانو پیولی هفته بعد میهمان همین یوونتوس خواهند بود.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری