Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، فریدون الهامی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این مسابقات که به مناسبت زنده یاد جهان پهلوان استاد سید مصطفی رضازاده در تمامی رده های سنی برگزار شد،  ۱۵۰ ورزشکار در هفت تیم شامل؛ منطقه آزاد قشم، درگهان، میناب، بندر عباس الف، بندر عباس ب، پاتل ایسین و بندر سیریک حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کسب جایگاه دوم تیمی استان را به تیم موی تای قشم تبریک گفت و افزود: 10 مدال طلا دستاورد تلاش موی تای کاران جزیره در این رقابت ها بود.

به گفته الهامی، 10 برنده مدال طلای مسابقات انتخابی تیم ملی موی تای استان هرمزگان؛ امیر حسین فیضی، عرفان کرمی، آرین حقی، فرهاد جمالپور، آریا قبادی، ایام اله، قدرت اله‌، فرزاد حسینی، اسماعیل میرزایی و علی خرم بودند.

مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم ادامه داد: در این مسابقات تیم موی تای میناب با کسب ۱۱ مدال طلا مقام نخست تیمی و تیم بندر عباس با کسب پنج مدال طلا  به مقام سوم تیمی دست یافتند.

یادآور می شود، این مسابقات به میزبانی انجمن موی تای سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان این سازمان و موسسه فرهنگی ورزشی آلیک، 23 و 24 اسفند ماه در سالن تختی شهر قشم برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت قشم مدال طلا ورزش و جوانان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش قدس آنلاین، در دومین روز مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا، نماینده ایران در کایاک ۲۰۰ متر مردان مدال برنز گرفت.

علی آقامیرزایی در مرحله فینال کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر قهرمانی آسیا با زمان ۳۹ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت. 

نمایندگان کره‌جنوبی و ازبکستان اول و دوم شدند. 

ماده کایاک یک نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست. 

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • رسول گرمسیری هم نقره گرفت؛ دومین کابوس ژاپنی