Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جلیلوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی شکایت محیط زیست شهرستان تاکستان علیه یک واحد آلایند، رئیس دادگاه بخش ضیاءآباد، مدیر عامل واحد آلاینده را به حبس تعزیری محکوم ودادنامه را مشروط به غرس ۱۰۰۰ اصله نهال معلق دانست.

وی تصریح کرد: از رئیس وقت دادگاه برای صدور چنین حکمی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون این گونه احکام نه تنها مجازات نیست بلکه یک باقیات و صالحات است و از آن مهمتر یک فرهنگ سازی است و حرکتی در راستای سالم سازی محیط زیست است.

جلیلوند گفت: امیدواربم صنعتگران حفظ محیط زیست را در اولویت برنامه‌های خود بدانند. چون یک ضلع مثلث توسعه پایدار محیط زیست است.

رئیس محیط زیست تاکستان اینگونه آرا را بهترین نوع رأی دانست و گفت: همه ما امیدواریم که چنین آرایی در کل کشور فراگیر شود.

در اجرای این حکم بخشدار، رئیس شورای شهر. مدیر شهرک صنعتی حیدریه، رئیس شورای بخش حضور داشتند.

کد خبر 4570933

منبع: مهر

کلیدواژه: محیط زیست قزوین توزیع نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز طرح پاکسازی گسترده و خودجوش به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش "امروز من، بدون کیسه پلاستیکی" اجرا شد.

رحمت الله کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیأت‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست به انجام رسید.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضاهای عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز، تنها به منظور جمع آوری زباله نیست، بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

کد خبر 6087462

دیگر خبرها

  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان