Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@20:24:16 GMT

ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران- فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۴۸۸

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور تهران- فیروزکوه حدفاصل دماوند تا سربندان و آزادراه کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نیمه سنگین است.

وی افزود: در استان‌های اصفهان، سمنان و مازندران بارش برف و در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، تهران، قزوین، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، همدان، کرمانشاه، گلستان و گیلان بارش باران را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، زنجان، قزوین، لرستان، مازندران، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان و کرمانشاه مه گرفتگی را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: جهت تردد در محور‌های کوهستانی و برف‌گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

وی افزود: محور‌های شریانی بدره - دره شهر واقع در استان ایلام، رودبار-ایرانشهر، طبس-بشرویه و ساری-کیاسر مسدود است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، پونل - خلخال، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، رویان - بلده، قدیم بستان - چذابه، کوهرنگ - مسجدسلیمان و خوانسار-بویین میاندشت تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصفهان پلیس راهور چهارمحال و بختیاری کنترل ترافیک ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در محور هراز سنگین است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای استان افزود: در حال حاضر تردد در محور هراز مسیر دوطرفه سنگین است.

وی اظهار کرد: تردد در دیگر محورهای استان شامل کندوان، سوادکوه، کیاسر و کناره به صورت عادی و روان جریان دارد و از نظر جوی نیز مداخله خاصی در استان مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6084979

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳