Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:20:31 GMT

محور هراز بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۵۴۰

محور هراز بازگشایی شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی استان در روز دوشنبه ۲۷ اسفند ماه پرداخت و گفت: در حالی که شب گذشته محور هراز به دلیل بارش شدید برف و باران مسدود شده بود، هم‌اکنون تردد در آن جریان دارد.

به گزارش ایسنا، علیرضا قدمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود بارش برف در محور کندوان، وضعیت ترافیک عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در محور هراز در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم و با توجه به انسداد این محور از شب گذشته، در حال حاضر وضعیت ترافیک عادی و روان است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: برف سنگین در ورسک به ویژه در ارتفاعات در حال باریدن است و بارش برف موجب ایجاد ترافیک سنگین به سمت تهران شده که تردد به کندی صورت می پذیرد.

قدمی افزود: در محور کیاسر به علت بارش شدید برف و نبود ایمنی کافی از ساعت ۴ بامداد امروز دوشنبه از " تاکام " به سمت "سمنان"  مسدود شد.

رئیس پلیس راه مازندران به رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه کرد تا خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است

رئیس پلیس راه مازندران از بسته بودن محور هراز به دلیل ریزش سنگ تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به مسدودیت محور هراز از ساعتی پیش، اظهار کرد: این محور به دلیل ریزش سنگ هم‌زمان با بارش باران برای تردد بسته شده است.

وی افزود: براساس گزارش دریافتی این محور در دو موقعیت پنجاب و بالاتر از آبشار تا امام‌زاده هاشم (ع) ریزش سنگ را داشته و تا اطلاع ثانوی هراز مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه رانندگان برای تردد از سایر محورهای مواصلاتی استفاده ببرند، در خصوص مسدودیت محور سوادکوه بیان کرد: هم‌اکنون این محور باز و عملیات اجرایی آن متوقف شده است.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: از رانندگان خواستاریم تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 747141

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • بازگشایی محور هراز
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها