Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@21:37:46 GMT

زاکانی جواب جهانگیری را داد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۵۶۸

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز، پاسخ به اقدام غیرمنتظره تیم همشهری را به زمانی دیگر موکول و تاکید کرد که اولویت تیمش صعود به لیگ برتر است.

امروز، ۶ اردیبهشت باشگاه شهر راز شیراز در اقدامی غیرمنتظره از سازمان لیگ درخواست کرد که دیدار دو هفته آینده این تیم مقابل فجرشهید سپاسی در جام آزادگان، در شهری غیر از شیراز برگزار شود.

در نامه رسمی این باشگاه، علت این درخواست «تبعیض‌های قائل شده بین این دو تیم» عنوان شده بود.

امشب در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم‌های فجرسپاسی و گل‌گهر در جام حذفی، سرمربی فجرسپاسی در خصوص اقدام باشگاه شهر راز گفت: با توجه به بازی مهمی که در پیش داریم، امشب درباره این مساله صحبت نمی‌کنم اما حتما در زمان خودش به آن خواهم پرداخت.

مهدی رجب‌زاده در خصوص حضور تیمش در جام حذفی گفت: این جام شرایط خاص خود را دارد و انگیزه‌های همه تیم‌ها برای حضور در جام حذفی، جدای از آن انگیزه‌های لیگ برتر و لیگ یک است.

وی در تمجید از حریف فردای تیمش گفت: گل گهر چندسال است در لیگ برتر قوی عمل می‌کند و نتایج خوبی در این سال‌ها گرفته است، بنابراین مطمئن هستیم فردا بازی سختی خواهیم داشت اما خوشحالیم که در رقابت‌ با تیم‌های لیگ برتری می‌توانیم توانایی‌هایمان را به نمایش بگذاریم.

رجب‌زاده افزود: متاسفانه یا خوشبختانه برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم به‌خاطر اتفاقات بازی با ملاثانی که انجام نشد، کمی دچار تغییر شد و حالا نسبت به آن چیزی که در ذهنمان بود، تغییراتی را در چینش بازیکنان خواهیم داشت تا با یک بازی شناور و با تمرکز بالا، شانس خودمان برای صعود را هم امتحان کنیم.

این ملی پوش سابق با تاکید بر اینکه اولویت قطعی تیمش حضور در مسابقات لیگ یک و صعود به لیگ برتر است، اظهار کرد: اهمیت لیگ یک، دلیل نمی‌شود که جام حذفی را فدا کنیم. این جام هم برایمان جذاب است و دوست داریم از این مرحله هم صعود کنیم.

وی در خصوص غایبان تیمش در بازی فردا نیز گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را در اختیار داریم. فقط مجوز بازی محمدرضا شیرزادی که سرباز است، از طرف ستاد کل نیروهای مسلح هنوز صادر نشده است و همچنین مصدومیت عرفان پورافراز هنوز به طور کامل خوب نشده است و شاید از او هم در مقابل گل‌گهر استفاده نکنیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ فردا، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان گل گهر سیرجان است.

تیم شیرازی در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در رتبه سوم جدول قرار دارد و در صورتیکه کمیته انضباطی حکم به پیروزی این تیم در دیدار با استقلال ملاثانی بدهد، به رتبه دوم صعود خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و استقلال ملاثانی که قرار بود روز یکشنبه، ۲ اردیبهشت در اهواز برگزار شود، به دلیل فراهم نشدن شرایط برگزاری مسابقه در ورزشگاه غدیر اهواز، لغو شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • به ما می‌گویند «مرغ عشق»
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد