Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دومین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت شیمی دُر سلف و پنج متهم دیگر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق قاچاق سازمان یافته سوخت یارانه‌ای در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی استان هرمزگان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اکبری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی استان هرمزگان در آغاز دومین جلسه رسیدگی به اتهامات ۷ نفر از متهمین به اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق قاچاق سازمان یافته سوخت یارانه‌ای موسوم به شیمی دُر سلف با اعلام رسمیت جلسه و تأکید بر لزوم رعایت نظم از سوی حاضرین به شرح مواد ۱۹۳، ۱۹۴ و ۱۹۵ قانون آیین دادرسی کیفری خطاب به متهمین پرداخت و پس از آن با اعلام موارد اتهامی از هر یک از متهمین و وکلای آن‌ها خواست تا در جایگاه حاضر و به دفاع بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از احضار متهم هنریک درغوکاسیان رئیس هیأت مدیره شرکت شیمی دُر سلف و مالک باشگاه ورزشی شیمی دُر توسط رئیس دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان هرمزگان و تفهیم اتهام، وی با حضور در جایگاه به اتهامات خود مبنی بر مشارکت در قاچاق سازمان یافته و معاونت رشا به کارمندان گمرک از طریق تهیه وسایل ارتکاب جرم و پشتیبانی مالی این امر پاسخ داد.

همچنین دیگر متهمین این پرونده به نام‌های محمود زاچ کانی‌ها، کوروش ایزدی، سعید معتمد و محمد علی موسوی فخر به دفاع از خود پرداختند و وکیل متهم زاره درغوکاسیان برادر رئیس هیأت مدیره شرکت شیمی دُر سلف نیز دفاعیات خود را ارائه نمود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شرکت شیمی د ر سلف قاچاق سازمان یافته سوخت دادگاه متهمان اقتصادی تخلفات اقتصادی باشگاه شیمیدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی با ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان رد مال صورت گرفته نیز بیش از ۸۳۴ میلیارد تومان بود.

کد خبر 6086305

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق