Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:41:07 GMT

کشف قتل و دستگیری قاتل متواری در شهرستان نکا

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۶۳۱

فرمانده انتظامی نکا از درگیری منجر به قتل و دستگیری قاتل متواتری در کمتر از 5 ساعت در این این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا مازندران، حسین زارع اظهار کرد: روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری در یکی از مناطق روستایی شهرستان نکا، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی زرندین به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این درگیری فردی 45 ساله به ضرب گلوله از ناحیه قفسه سینه به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به اینکه مصدوم به علت شدت جراحت وارده در حین انتقال به بیمارستان جان باخت، خاطرنشان کرد: در پی وقوع این حادثه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی، اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه جرم و اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند در کمتر از 5 ساعت متهم را که در یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بود شناسایی و دستگیر کنند.

زارع از دستگیری 2 نفر از همدستان متهم در ادامه این عملیات خبر داد و گفت: این متهم به قتل با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی نکا در پایان از کشف آلت قتل نیز خبر داد و تصریح کرد: پلیس با هدف تامین نظم جامعه، امنیت و آرامش مردم با قاطعیت با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه دار کنند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی سودجو و کشف ۶۸ سکه با قدمت تاریخی مربوط به دوره اشکانی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

آراوند با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 747273

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری