Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@20:34:53 GMT

جاده چالوس فردا و پس فردا یکطرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۶۹۰

جاده چالوس فردا و پس فردا یکطرفه می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛  سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران  گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد روز‌های سه شنبه، چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه از مرزن آباد به کرج ممنوع می‌شود.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، رفت و امد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد روز‌های سه شنبه، چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه از کرج به مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی گفت: جاده کرج – چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است

رئیس پلیس راه مازندران افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام طرح نوروزی در جاده‌های کرج– چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده هراز، گفت: آمد وشد انواع تریلر در جاده هراز کماکان ممنوع است.

وی گفت: آمدوشد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳ فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به رودهن ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ همین روز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، گفت: تردد انواع تریلر‌ها از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه از تهران به سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

وی گفت: با توجه به افزایش تردد و حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۸ و به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی از روز شنبه ۲۵ اسفندماه تا پایان روز شنبه ۱۷ فروردین ماه خبر داد.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت پلیس راه جاده موتورسیکلت وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ

 

سرهنگ پیمان کرمی گفت: اکنون در جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران هستیم که سبب لغزندگی سطح محور شده است.

وی عنوان کرد: رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

کرمی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

رییس پلیس راه البرز افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه جغرافیایی استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • سقوط یک پراید به رودخانه در جاده چالوس/ عکس
  • جاده کرج - چالوس بسته شد
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد‌