Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت مدیره درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) گلپایگان با اشاره به افتتاح ساختمان مرکز آزمایشگاه، چشم پزشکی و فیزیوتراپی درمانگاه خیریه خاتم الانبیاء (ص) گلپایگان گفت: ۱۴۷ هزار نفر در مدت فعالیت۲۸ ساله درمانگاه، به این محل مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «مصطفی توکل» در مراسم افتتاح ساختمان مرکز آزمایشگاه، چشم پزشکی و فیزیوتراپی درمانگاه خیره خاتم الانبیاء (ص) گلپایگان، با یادآوری  اینکه درمانگاه در سال 69 با کمک 40 نفر از معتمدان بنیان گذاری شد و این درمانگاه در مدت فعالیت خود، سه بار تغییر مکان داده است، گفت:  147 هزار نفر در مدت فعالیت درمانگاه، به این محل مراجعه کردند  که متوسط روزانه  خدمت به 400 نفر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیأت مدیره درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) گلپایگان درباره 34 آیتم خدمتی این درمانگاه بیان کرد: پزشک عمومی، مامائی، چشم پزشکی، تزریقات و غیره  بدون ریالی کمک دولتی با 38 نفر کادر پزشکی، پرستاری، اداری و غیره از ساعت 8 صبح تا 12 شب تمام وقت با حضور پزشک، پرستار خواهر و برادر با کمترین نرخ به مراجعان خدمات ارائه می دهد و 10 پزشک عمومی این درمانگاه تنها 5 ماه از سال  را درآمدزایی دارند.

 

وی مساحت زیر بنای مجتمع مرکز آزمایشگاه، چشم پزشکی و فیزیوتراپی 750 متر مربع راعنوان و از تامین  هزینه 280 میلیون تومانی ساخت این درمانگاه توسط خیران و درآمدهای درمانگاه  خبر داد.

در ادامه این آیین «علی بختیار» با یادآوری اینکه هزینه‌های حوزه درمان و سلامت در گلپایگان بر دوش خیرین است و با تاکید براینکه بودجه سال 98 به سختی تنظیم شده است، گفت: 150 هزار میلیارد تومان منابع حاصل از فروش نفت که با این در امد تنها می توان حقوق کارکنان دولت را پرداخت کرد و چون نرخ ارز و تورم  افزایش یافت، 39 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بر حقوق کارکنان دولت اضافه گشت و 41 هزار میلیارد تومان از سایر منابع حاصل از درآمدهای مالیاتی برای طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای و حوزه‌های دیگر قرار داده شد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری ایام نوروز امام جواد اردبیل مراجع و علماء گلپایگان خدمات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دانش‌آموزان خاتم از نیرو‌های سپاه 

درمراسمی که با حضور فرمانده و نیرو‌های ناحیه مقاومت سپاه، مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد دانش آموزان با اهدا شاخه گل از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ موشکی به رژیم صهیونیستی قدردانی کردند.

 

 دانش آموزان در این مراسم بیان کردند: ما قدردان شما هستیم چرا که پاسخ کوبنده «وعده صادق» افتخاری از جانب شما دلاور مردان سبز پوش علیه جنایت‌های رژیم منحوس برای تک تک ما ایرانیان بود و حمایت از مردم مظلوم فلسطین با استفاده از اقتدار «وعده صادق» به تمام جهانیان ثابت کرد که انقلاب اسلامی در همه حال حامی مظلوم در برابر ظالم است.

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • قدردانی دانش‌آموزان خاتم از نیرو‌های سپاه