Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@04:25:28 GMT

نقش ناجا در برگزاری اردوهای راهیان نور ستودنی است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۷۵۶

نقش ناجا در برگزاری اردوهای راهیان نور ستودنی است

سردار کارگر با بیان اینکه نقش ناجا در برگزاری اردوهای راهیان نور ستودنی است گفت: امنیت کامل در اردوهای راهیان نور حاکم است و از سراسر کشور به مناطق عملیاتی سفر می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، «سردار بهمن کارگر» در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که با حضور کاروان های راهیان نور و کارکنان ناجا در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی در رشد کمی و کیفی راهیان نور نقش موثر و مهمی را ایفا نموده است، گفت: سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی هر ساله در ایام منتهی به نوروز، به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر می کنند و از این اقدام شایسته وی، تقدیر و تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور ادامه داد: قرارگاه راهیان نور نیروی انتظامی، از سال 91 تشکیل شده است و از نظر ایمنی و حوادث، هر روز بهتر از دیروز بوده است و سال گذشته  بیش از 6 میلیون نفر به سفرهای راهیان نور مشرف شدند و از این میان، حوادث کمی داشته ایم و این نشان دهنده رعایت اصول ایمنی در راهیان نور است.

 

سردار کارگر گفت:  بیش از 6 میلیون نفر در طول سال به 7 استان میزبان راهیان نور که شامل کردستان، کرمانشاه، خوزستان، هرمزگان، اذربایجان غربی و بوشهر است، سفر می کنند، ما یک نمونه بیماری واگیردار در طول سفر نداشته ایم و نکات بهداشتی در اردوهای راهیان نور رعایت می شود.

 

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور ادامه داد: امنیت کامل در اردوهای راهیان نور حاکم است و از سراسر کشور به مناطق عملیاتی سفر می کنند.

 

وی با بیان اینکه ما در ابتدای جنگ حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما اکنون تبدیل به کشوری مقتدر در حوزه های نظامی و دفاعی شده ایم، تاکید کرد: امیدوارم که ما همه توفیق داشته باشیم و بتوانیم در موضوع راهیان نور که رهبری فرمودند، راهیان نور فناوری استفاده از گنجینه دفاع مقدس است، به خوبی ایفای نقش نماییم.

 

سردار کارگر با بیان اینکه خون شهدا باعث شد که ایران به عنوان کشوری مقتدر در سطح منطقه شناخته می شود، تصریح کرد: شعار «ما پیروزیم»شعار امسال راهیان نور است و ما در طول 40 سال گذشته، افتخارات زیادی در کشورمان داشته ایم/.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان ایام نوروز بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری امام جواد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل سال نو اردوهای راهیان نور ناجا سپاه راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،شهرام قاسمی گفت: با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج ادارات فارس نخستین کاروان راهیان نور کارمندان ادارات استان در سال ۱۴۰۳ به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند که مراحل بعدی اعزام‌ها هم در تابستان و پاییز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کاروان متشکل از ۱۲ دستگاه اتوبوس بود، افزود: در این مرحله ۵۰۰ نفر از کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های شیراز، سپیدان، کوه‌چنار، کازرون، نورآباد، مرودشت، جهرم، نی‌ریز، فیروزآباد و فسا اعزام شدند.
قاسمی با تصریح اینکه در هر کاروان از راویان برجسته خادم شهدا و روحانی استفاده می‌شود، گفت: این اردو در روز‌های ۲۶ تا ۲۸ فروردین‌ماه جاری و به مدت سه روز برگزار می‌شود.
مسئول بسیج ادارات سپاه فجر فارس، هدف از برگزاری این اردو‌ها را معنویت‌افزایی، بصیرت‌افزایی و آشنایی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به اقشار مختلف مردم با عنایت به در پیش‌رو بودن دومین اجلاسیه سراسری شهدای فارس در آبان‌ماه سال جاری عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • ۳۵ بازیکن و مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال دعوت شدند
  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس