Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سپیدرود رشت در جلسه‌ای که دو هفته پیش برگزار شده بود با شرایطی مشکوک و عجیب از علی کریمی به کیومرث بیات واگذار شد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، باشگاه سپیدرود رشت روز 13 اسفند ماه در جلسه‌ای که در دفتر میرشهاب مومنی نایب رییس هیئت فوتبال گیلان برگزار شد، در شرایطی مبهم و نامتعارف به رییس هیئت شطرنج استان گیلان واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واگذاری در حالی اتفاق افتاد که علی کریمی یک روز پس از شکست برابر پدیده مشهد(4 اسفندماه) از ادامه کار با سپیدرود رشت انصراف داده بود و پس از آنکه اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال گیلان از منصرف کردن کریمی ناامید شدند، اقدام به این انتقال کردند.

در تمام اخبار منتشر شده بیات، مالک موقت اعلام شده اما از متن قرارداد چنین مفهومی استنباط نمی‌شود و اگر از شرایط مبهم و غیرحقوقی مندرج در سند واگذاری نیز بگذریم امضاهای بی‌ربطی مانند امضای یک آنالیزور سابق که در دیل سند زده شده جای شگفتی دارد.

امضای میرشهاب مومنی نایب رئیس هیئت فوتبال در تمامی انتقال‌های چندباره سپیدرود به بیات(بار نخست در سال گذشته)، تن‌زاده، نوین، کریمی و بیات به‌عنوان واگذارکننده مادام العمر قبلی! وجود دارد و اینکه چگونه نایب رئیس هیئت فوتبال می‌تواند مالک یک باشگاه لیگ برتری باشد را ریاست فدراسیون فوتبال ایران باید پاسخ دهد.

انتقال موقت یا دایم باشگاه سپیدرود رشت به رئیس هیئت شطرنج گیلان در شرایطی به‌وقوع پیوست که همین سناریو سال گذشته اتفاق افتاد و الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان روی آنتن زنده یک برنامه تلویزیونی دلیل بازپس‌گیری باشگاه از او و واگذاری سپیدرود به تن‌زاده را عدم توانایی بیات در اداره تیم عنوان کرده بود.

نکته جالب این واگذاری این است که تا دقایقی پیش از این اتفاق قرار بود مدیریت سپیدرود رشت به‌صورت موقت تا انتخاب مالک به مسعود حیدری از اعضای تیم مدیریتی دو سال اخیر سپیدرود که دارای اعتبار قابل قبول و رابطه خوبی با کریمی، بازیکنان و برخی از مسئولان استان است واگذار شود اما ناگهان اداره موقت سپیدرود رشت به بیات سپرده شد.

به گزارش تسنیم، سند منتشر شده واگذاری باشگاه یک هفته پیش به دست خبرگزاری تسنیم رسیده بود که به‌دلیل در پیش بودن مسابقه حساس سپیدرود رشت با پرسپولیس تهران، انتشار آن به بعد از این مسابقه موکول شد.

انتهای پیام/

R7877/P/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری، شروین اسبقیان بعد از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه در خصوص وضعیت مالکیت دو باشگاه مطرح پایتخت اظهار کرد: واگذاری این دو باشگاه مردمی که جزو مفاخر ورزش هستند در اختیار سازمان خصوصی سازی است. اما روز واگذاری سوم اردیبهشت ماه است.

وی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه هواداران دو باشگاه این بود که واگذاری صورت بگیرد و حتی در دولت های قبل هم این اتفاق رخ نداد ولی در دوره ای که هاشمی بسیار جدی پیگیر شد و با حمایت رئیس جمهور که به این موضوع ورود کردند، در روز سوم اردیبهشت مساله حل می شود.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه گفته می شود پرسپولیس به چند بانک واگذار می شود و استقلال یک هولدینگ گفت: این صحبت ها در فضای مجازی وجود دارد اما روز واگذاری مشخص می شود کدام باشگاه به کدام مجموعه واگذار خواهد شد.

اسبقیان در خصوص تکمیل ورزشگاه آزادی و اینکه ظاهرا این استادیوم هنوز مشکلاتی دارد گفت: چیزی که برای صدور مجور حرفه ای لازم است توسط وزیر ورزش دنبال شده است. این مساله مشکل خاصی ندارد.

وی در خصوص اینکه در صورت واگذاری دو باشگاه، وزارت ورزش حق ورود به هیات مدیره را دارد گفت: اجازه بدهید ابتدا واگذاری صورت بگیرد. همانطور که وزیر گفته وزارت ورزش به دنبال باشگاهداری نیست. حتی همین امروز من در رای گیری شرکت نکردم چون دوست داشتم ورزشکاران خودشان انتخابات را برگزار کنند. ما فقط ناظر هستیم و این تاکید وزیر ورزش است.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه یکی از معاونان وزیر اقتصاد مدعی شده در این زمینه به زودی به سراغ فدراسیون فوتبال خواهیم رفت گفت:هم وزیر اقتصاد و هم هیات دولت همه به دنبال کمک به ورزش هستند. تا امروز فقط کمک وزیر اقتصاد را دیدم. در رای دولت آقای رئیسی عنایت ویژه ای به ورزش دارند. حضور شخص آقای رئیس جمهور در وزارت ورزش برای اولین بار در تاریخ صورت گرفت. مصوبه های خوبی هم داشتیم، از تعیین تکلیف پروژه های زیر 70 در صد گرفته تا 4328 پروژه ورزشی که مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • اختصاصی: پنجم اردیبهشت روز تاریخی فوتبال ایران
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس