Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@15:53:42 GMT

وزیر ورزش به اردوی امید می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۹۰۵

وزیر ورزش به اردوی امید می‌رود

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ساعت ۱۶ امروز در تمرین تیم ملی فوتبال امید ایران در  مرکز ملی فوتبال حضور خواهد یافت تا با اعضای تیم گفتگو کند.

با شاگردان زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید ایران قبل از شروع بازی‌های دور مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ ساله‌ها در حال برگزاری اردو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال امید ایران در دور مقدماتی با تیم‌های عراق، ترکمنستان و یمن همگروه است که بازی‌های این گروه در نوروز ۹۸ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

وزیر به اردو می رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۱۴ پومسه‌رو به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های قهرمانی پومسه آسیا مورخ ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در کشور ویتنام و شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد. به همین منظور آخرین مرحله انتخابی تیم ملی پومسه آقایان و بانوان برگزار شد و نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی معرفی شدند.

در گروه بانوان مرجان تاجی رستم آبادی، راضیه آقایی، مهسا برزگری، یاسمن لیموچی، مهدیه عقبایی، الناز حسین آبادی و آتوسا فرهمند پارسا به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند. فاطمه اسدپور به عنوان سرمربی و سارا نوروزی هم به عنوان مربی هدایت این تیم را برعهده دارند.

همچنین یاسین زندی، مهدی جمالی، حسین بهشتی، علی سلمانی، محمد تقی حاتمی، نادر خدامرادی و هادی ترکاشوند در گروه مردان مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند. نیما مهربانی به عنوان سرمربی و باقر ملایی بهم به عنوان مربی هدایت تیم مردان را برعهده دارند.

شایان ذکر است ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را کار گروه فنی پومسه مشخص خواهد کرد.

کد خبر 6076946

دیگر خبرها

  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • راهیابی ۱۴ پومسه‌رو به اردوی تیم ملی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • دیدار وزیر ورزش و زنوزی در هتل رونالدو! (عکس)
  • شکست ورزش در زمین سینما
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲۶‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید 
  • وزیر با هدیه به اردوی تیم ملی فوتسال رفت (عکس)
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست