Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@02:49:10 GMT

از هوش رفتن دروازه بان هنگام بازی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۲۰۰۵

از هوش رفتن دروازه بان هنگام بازی

داوید اوسپینا، دروازه بان تیم آرسنال که به صورت قرضی به تیم ناپولی انتقال یافته، طی بازی روز یکشنبه ۱۷ مارس ۲۰۱۹، به دلیل ضربه‌ای که یکی از بازیکنان تیم ادینس بر سرش وارد کرد، سریعا به بیمارستان انتقال یافت.بر اساس گزارش دیلی میل، دروازه بان ۳۰ ساله تیم آرسنال در حالی که تنها هفت دقیقه از بازی نیمه اول گذشته بود از ناحیه سر دچار سانحه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

تیم پزشکی سریعا برای معالجه وضعیت این دروازه بان کلمبیایی که پیشانیش دچار آسیب شده بود، دست به کار شد و وی توانست دوباره به بازی خود ادامه دهد.بازی در جریان بود تا اینکه اوسپینا در دقیقه ۴۴ بازی، بدون اینکه کسی با او تماس داشته باشد از حال رفت و این بار تقاضای برانکار کرد.
به دلیل نامساعد بودن شرایط این دروازه بان، به نزدیکترین بیمارستان انتقال یافت؛ بنابراین به جای اوسپینا، الکس مرت وارد بازی شد و نتیجه بازی ۴ بر ۰ با پیروزی تیم ناپولی به پایان رسید.اوسپینا از تابستان سال گذشته و زمانی که در باشگاه آرسنال بود به ناپولی تغییر باشگاه داد و برند لئو جایش را در باشگاه سابق گرفت.باشگاه ناپولی امیدوار است این دروازه بان سلامت خود را دوباره به دست آورد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: داوید اوسپینا دروازه بان ناپولی ناپولی ایتالیا سری آ غش کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ترمز اینتر را کشید/ دلیل لغو بازی آتالانتا

صدرنشین جدول رده‌بندی سری A در دیداری خانگی برابر مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به کسب یک امتیاز رضایت داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین و مهمترین بازی هفته بیست‌و‌نهم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان میان تیم‌های اینتر و ناپولی برگزار شد که این بازی با تقسیم امتیازات میان دو تیم پس از تساوی یک - یک خاتمه یافت.

اینتر که پیش از این بازی 10 دیدار پیاپی خود در سری A را برده بود، با گلزنی متئو دارمیان در دقیقه 43 از ناپولی جلو افتاد و تا 9 دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه نیز برنده بود، اما گل دقیقه 81 ژوان ژسوس مانع از پیروزی نراتزوری شد.

آخرین بازی بدون برد اینتر در لیگ تساوی خارج از خانه‌اش برابر جنوا در روز هشتم دی ماه بود و از آن زمان تا به امروز شاگردان سیمونه اینزاگی در 15 بازی 13 پیروزی به ثبت رسانده بودند.

مجازات سنگین یوفا در انتظار ناپولی پس از اقدام عجیب دلورنتیس

 

با وجود توقف در بازی یکشنبه شب، فاصله اینتر با تعقیب‌کنندگانش آنقدر زیاد است که شانس این تیم را برای کسب اسکودتو آنهم در فاصله 9 هفته به پایان لیگ چندان به خطر نمی‌اندازد. اینتری‌ها با یک امتیازی که از این بازی کسب کردند، اکنون 76 امتیازی هستند حال آنکه میلان با 14 امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار دارد. یوونتوس هم با 59 امتیاز در رده سوم است و پس از آن بولونیای 54 امتیازی چهارم است.

پیش از این بازی قرار بود تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه جوئیس برگامو به مصاف یکدیگر بروند که این بازی به دلیل سکته قلبی جو بارون مدیراجرایی باشگاه فیورنتینا و انتقال اورژانسی او به بیمارستانی در میلان با بالگرد، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • ستاره نژادپرست فوتبال از تیم ملی حذف شد!
  • خلاصه بازی اینتر ۱ - ۱ ناپولی
  • ناپولی ترمز اینتر را کشید
  • فیلم/ خلاصه بازی اینتر ۱ - ناپولی ۱
  • خلاصه بازی اینتر 1-1 ناپولی (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • اینتر 1-1 ناپولی: اینزاگی از خودی خورد!
  • ناپولی ترمز اینتر را کشید/ دلیل لغو بازی آتالانتا
  • اینتر - ناپولی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت دقیق بازی اینترمیلان و ناپولی
  • 5 گل برتر اینتر در بازی های خانگی مقابل ناپولی / فیلم