Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@20:53:56 GMT

مدیرکل راه آهن اراک منصوب شد+سوابق

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۲۰۲۹

مدیرکل راه آهن اراک منصوب شد+سوابق

تین‌نیوز | 

محمدرضا قربانی که پیش از این مدیرکل راه آهن شمال‌شرق2 (گرگان) بوده به عنوان مدیرکل جدید راه‌آهن اراک منصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از تسنیم، قربانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی از دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی EMBA از سازمان مدیریت صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوابق شغلی قربانی می‌توان به کاردان بازرگانی 71-72، کارشناس کنترل مرکزی 72-76،  کارشناس نظارت بر سیر قطارهای مسافری و باری 76، متصدی ترافیک ایستگاه آپرین 76-77، متصدی ترافیک ایستگاه تهران 77-79 اشاره کرد.

رئیس اداره کنترل سیر و توزیع واگنها 79-82، رئیس گروه مطالعات و برنامه ریزی حمل و نقل 82-83، رئیس اداره بهره برداری راه آهن جنوب 83-85، معاون بهره برداری و ناوگان راه آهن جنوب 85-88، معاون فنی راه آهن شمالغرب 88-91، سرپرست اداره کل راه آهن شمالغرب 91، مدیرکل راه آهن شمالغرب 91-93 و مدیرکل راه آهن شمالشرق2 از یازدهم آذر 93 از دیگر سوابق مدیرکل جدید راه آهن اراک است.

 

به گزارش تسنیم، پیش از این جلال الدین کوکنار مدیرکل راه آهن اراک و سرپرست راه آهن کرمانشاه بوده که قربانی جایگزین وی در سمت مدیرکلی راه آهن اراک می‌شود.

راه آهن اراک به عنوان راه آهن استان مرکزی، کریدور غرب و جنوب کشور یکی از مهمترین مراکز تردد قطار و خط ریلی در کشور به شمار می‌رود که از این نظر دارای اهمیت بسیاری است.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه آهن اراک صبح فردا دوشنبه 27 اسفندماه از ساعت 10 صبح در مجتمع کاج شهر اراک با حضور مسئولان استان و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محمدرضا قربانی مدیرکل راه آهن شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان

به گزارش «تابناک»، مهرداد حسن‌زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور هشدار نارنجی جوی در هرمزگان، اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های شب گذشته ۴ روستا در جاسک تخلیه و در سه اردوگاه اسکان اضطراری داده شدند.

وی تعداد خانوار این روستاها را ۱۸۰ خانوار دانست و افزود: ۱۰۰ دستگاه چادر و به اندازه نیاز اقلام زیستی و خوراکی توسط جمعیت هلال‌احمر استان بین این افراد توزیع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تصریح‌کرد: در جزیره قشم با توجه به حجم بالای بارندگی که وجود داشت ۸۰ خانوار از مسافرین نیز در اماکن ورزشی جزیره اسکان اضطراری داده شدند.

حسن‌زاده ادامه داد: در حال حاضر برق ۱۶ روستا در استان هرمزگان قطع است و بخش عمده قطعی‌ها حاصل سقوط تیرهای برق است؛ البته این آمارها متغیر است و تلاش‌ها برای تعویض تیرهای برق در حال انجام است.

وی اظهار داشت: تا این لحظه آسیب دیدگی ۱۹۱ تیر برق فشار متوسط گزارش شده که از این بین ۱۴۱ تیر برق تعویض شده و مابقی تیرها نیز در حال تعویض هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، بیان کرد: از ۶۱ مورد سقوط تیرهای برق فشار ضعیف نیز ۴۱ مورد تعویض صورت گرفته و ۱۵۸ مورد نیز اصلاح پاره شدن کابل‌ها و سیم‌های برق انجام شده است.

حسن‌زاده با اشاره به تعویض ۱۲ ترانس برق، عنوان‌کرد: از ابتدای بارش‌ها ۱۰ هزار و ۳۰۰ مشترک اتصالشان را به شبکه برق از دست داده‌اند که این آمار تاکنون به ۱۲۰۰ مشترک رسیده است و برق اکثر مشترکین وصل شده است.

وی بیان‌کرد: در حوزه آب نیز بالغ بر ۲۰ روستا آب شرب‌شان قطع شده است و عمده این قطعی‌ها به دلیل از بین رفتن محور روستایی و لوله‌های در مسیر یا قطع شدن برق منطقه متأثر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد