Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - رئیس ستاد مرکزی راهیان نور گفت: بیش از 6 میلیون نفر از اعضای کاروان های راهیان نور در طول سال به استانهای کردستان، کرمانشاه، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و بوشهر سفر می کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی راهیان نور سردار بهمن کارگر دوشنبه در جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور با حضور کاروان های راهیان نور و کارکنان ناجا در اردوگاه شهید باکری خرمشهر به تامین امنیت اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی اشاره کرد و بیان داشت: سال گذشته بیش از 6 میلیون نفر در قالب اعضای کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی سفر کردند که با هماهنگی ناجا حوادث کمی شاهد بودیم و این نشان دهنده رعایت اصول ایمنی در حرکت راهیان نور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به رشد کمی و کیفی سفر راهیان نور و نقش موثر و مهم نیروی انتظامی در برقراری امنیت این کاروان ها اشاره کرد و گفت:قرارگاه راهیان نور نیروی انتظامی از سال 91 تشکیل شده است و از نظر ایمنی و حوادث بسیار خوب عمل کرده است.
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور همچنین با تاکید برنکات بهداشتی در اردوهای راهیان نور گفت: تاکنون موردی از بروز بیماری واگیر در طول سفر کاروان های راهیان نور گزارش نشده است و نکات بهداشتی در اردوهای راهیان نور رعایت می شود.
سردار کارگر در ادامه با بیان اینکه خون شهدا باعث شد که ایران به کشوری مقتدر در سطح منطقه تبدیل شود گفت: شعار ما پیروزیم شعار امسال راهیان نور است.3015/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهيان نور سردار كارگر آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: شهرداری‌های جنوب استان با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان وبه نقل از روابط عمومی استانداری، در پی اعلام وضعیت هشدار قرمز هواشناسی در خصوص بارش باران، علی شهسواری در سفر به جیرفت و شهرهای جنوبی استان که به منظور بررسی شرایط و آماده‌باش شهرداری‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی مقابله با بحران سیلاب در شهرهای جنوبی در آماده‌باش هستند و چندین دستگاه کامیون و لودر نیز از شهرداری‌های شمال و غرب به شهرهای قلعه‌گنج، زهکلوت، منوجان و چاه اعزام شده‌اند.

وی در بازدید میدانی از وضعیت مسیل‌های شهر جیرفت با همراهی شهردار، در کنار تیم‌های عملیاتی حاضر شد و افزود: تجهیزات و امکانات لازم برای تیم‌های عملیاتی شهرداری‌ها به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری و منازل در اختیار آنان قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بحران شهرداری‌ها، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری اندیشیده شد و در حال حاضر شهرداری‌ها با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 745533

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد