Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک مقام صهیونیستی اعلام کرد که عامل قتل عام مسلمانان نمازگزار در نیوزیلند در سال ۲۰۱۶ به اراضی اشغالی سفر کرده بود.

به گزارش رکنا، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام اسرائیلی فاش کرد که برنتون تارانت، عامل قتل عام مسلمانان در دو مسجد در شهر "کرایست‌چرچ" نیوزیلند دو سال پیش به اراضی اشغالی سفر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول صهیونیستی که نخواست نامش فاش شود، گفت که تارانت ۲۵ اکتبر ۲۰۱۶ با گذرنامه استرالیایی وارد اراضی اشغالی شد و مقامات رژیم صهیونیستی نیز در فرودگاه بین‌المللی "بن گوریون" به وی یک ویزای سه ماهه دادند.

این شبکه صهیونیستی در ادامه گزارش داد: تارانت به مدت ۹ روز در اسرائیل ماند و در جریان این سفر هیچ‌گونه اطلاعات و یا سوء ظنی درباره وی وجود ندارد. وی از ترکیه به اسرائیل آمده بود.

برنتون تارانت جمعه گذشته با حمله به دو مسجد در شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند و شلیک به سمت نمازگزاران بی‌دفاع ۵۰ تن از آنها را کشت و در جریان این حمله تروریستی دها تن دیگر نیز مجروح شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث مسلمانان قتل عام استرالیایی سفر نیوزیلند عکس فیلم ماه دختر قاتل حمله تروریستی مشهد پرونده رسیدگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید اسرائیل از سوی نماینده مجلس /آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با المیادین تاکید کرد که پاسخ ما به رژیم صهیونیستی مشروع بود و باید به تخلفات و جنایات آن پایان داده می‌شد.

آنگونه که برنا روایت کرده، وی اظهار کرد: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی دقیق بود. ما از قدرت قابل توجهی استفاده نکردیم.

عمویی بیان کرد: با هرگونه تجاوز اسرائیل مقابله کرده و به آن پاسخ خواهیم داد.

وی ادامه داد: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم و برای همه سناریوها برنامه داریم. صهیونیست‌ها منطقی عمل کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: در برخورد با سناریوهای مختلف از عقلانیت و شجاعت استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: ما به هرگونه تجاوز احتمالی اسرائیل پاسخ خواهیم داد.

عمویی خاطر نشان کرد: از همه کشورها می‌خواهیم کناره‌گیری کنند و از جنایات صهیونیست‌ها به‌ویژه جنایت آنها در دمشق حمایت نکنند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895812

دیگر خبرها

  • اظهارات تازه کامرون درباره پاسخ اسرائیل به ایران
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • صف‌های مردم برای ترک اراضی اشغالی ادامه دارد + فیلم
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
  • حمایت ائتلاف اردنی از حمله ایران به اراضی اشغالی
  • تهران هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • ایران هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • تهدید اسرائیل از سوی نماینده مجلس /آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم
  • ده‌ها شرکت هواپیمایی پروازهای خود به اراضی اشغالی را لغو کردند
  • حمله ایران به اراضی اشغالی اجرای شیوه جدیدی از بازدارندگی بود