Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:58:27 GMT

عیدی همراه اول به مشترکان دائمی و اعتباری

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۲۲۶۴

عیدی همراه اول به مشترکان دائمی و اعتباری

تهران- ایرنا- به مناسبت آغاز سال جدید، همراه اول امسال نیز به تمامی مشترکان خود عیدی می دهد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، همراه اول به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در پنج مبلغ متفاوت تا 500 هزار ریال عیدی می دهد.
در طرح «عیدی 98» همراه اول که از نخستین روز فروردین آغاز و تا پایان روز سه شنبه 13 فروردین 98 اجرا می شود، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می توانند با شماره گیری کد دستوری #98* که به منزله ثبت نام در این طرح است، به صورت تصادفی یکی از مبالغ 10، 20، 50، 100 یا 500 ریالی را عیدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بسته عیدانه که به صورت رایگان برای مشترکین فعال می شود، در قالب اعتبار داخل شبکه همراه اول بوده و مشترکین می توانند برای مکالمه و پیامک داخل شبکه همراه اول یا اینترنت موبایل، از آن استفاده کنند.
در این طرح امکان خرید بسته یا استفاده از سرویس‌های ارزش افزوده، تماس‌های رومینگ، خارجه و تلفن ثابت، با اعتبار عیدی امکان پذیر نیست.
با وجود این‌که مشترکان تنها برای یک بار امکان ثبت نام و دریافت بسته عیدانه را در طول بازه زمانی مذکور دارند اما ممکن است براساس رفتار مصرفی، برای برخی از مشترکین علاوه بر بسته‌های اعتبار، یک گیگابایت اینترنت نیز ارائه شود که باز هم مهلت استفاده از آن از زمان فعال‌سازی تا روز سیزدهم فروردین است.
مشترکانی که علاقه مند به فعالسازی این بسته هستند باید کد دستوری #1*98* را شماره گیری کنند.
استعلام بسته هدیه هم از طریق کد دستوری #0*98* امکانپذیر است؛ همچنین جهت دریافت راهنما می توان از کد دستوری #9*98* استفاده کرد.
علمی**9207** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي همراه اول نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند

به گزارش "ورزش سه"، سرجینیو دِست برای جدا شدن از بارسلونا آنقدر معطل کرد که ‏عملا به یکی از نامحبوب‌ترین بازیکنان این تیم نزد هواداران تبدیل شده بود.‏

ژاوی به این مدافع آمریکایی اعتقادی نداشت و او را در فهرست مازاد قرار داده بود، ولی ‏دست حاضر به ترک بارسلونا نبود و به مدیران باشگاه اصرار می‌کرد می‌خواهد بماند و ‏خودش را ثابت کند. در نهایت او به این نتیجه رسید که اصرار بی‌فایده است و به این ‏ترتیب بود که سرجینیو دست تابستان گذشته به صورت قرضی به آیندهوون هلند ‏پیوست. ‏

در قرارداد او بند خرید دائمی نیز وجود دارد و پی اس وی می‌خواهد آن را فعال کند. مارسل برندز، مدیر عامل آیندهوون، دیشب تایید کرد که آنها در حال مذاکره برای فعال کردن بند خرید دائمی دست هستند.

دست به دلیل مصدومیت در این فصل دیگر بازی نخواهد کرد، اما با دو گل و 7 پاس گل در 37 بازی رسمی که انجام داده، تاثیر خوبی از خود به جای گذاشته است. او تا سال 2025 با بارسلونا قرارداد دارد، اما باشگاه هلندی گزینه خرید هشت میلیون یورویی را در اختیار دارد.

در این شرایط اقتصادی بد، فروش هشت میلیون یورویی دست می‌تواند بهترین خبر برای بارسا باشد.

دیگر خبرها

  • الو! یه تغییر دائمی چند؟
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • ۹ دلیل پنهان «احساس خستگی دائمی» که از آن‌ها بی خبر بودید
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد