Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اهر تاج‌بخش مسلمان امروز در نشست خبری با ارائه گزارش هواشناسی ایام نوروز بیان کرد: در ایام نوروز بارش‌های زیادی داریم که شاید از نظر مسافرت و مسافران مناسب نباشد، اما از نظر تامین منابع آبی ما بسیار مطلوب است.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امروز سامانه بارشی روی شرق دریای خزر فعال است و در بخش‌های شرقی مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارندگی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان هواشناسی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: صبح فردا کاهش قابل ملاحظه دما و وزش باد شدید در استان‌های مذکور خواهیم داشت.

تاجبخش تصریح کرد: از روز چهارشنبه سامانه جدید بارشی از سمت دریای سیاه، نوار شمالی کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد و استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، خراسان شمالی، گلستان، کردستان، زنجان، قزوین، سمنان، خراسان رضوی و ارتفاعات و شمال استان تهران تحت تأثیر این سامانه قرار می‌گیرد و کاهش قابل ملاحظه دما را در این استان‌ها خواهیم داشت.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از ساعات پایانی روز چهارشنبه ۲۹ اسفند و همچنین روز پنجشنبه که تحویل سال را داریم، کاهش قابل ملاحظه دما در مشهد مقدس و حتی بارش موقت برف پیش‌بینی می‌شود و دما به شدت افت می‌کند و به زیر صفر درجه می‌رود.

رئیس سازمان هواشناسی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روز یکم فروردین هوا در اغلب شهرها مناسب است و سیستم بارشی مذکور از شمال شرق خارج می‌شود.

تاجبخش بیان کرد: روزهای یکم تا چهارم فروردین ۹۸ آسمان در بیشتر نقاط کشور صاف است، اما از روز چهارم فروردین ۹۸ سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و در نیمه غربی کشور، سواحل خزر و شمال شرق این سامانه فعال خواهد بود و پس از آن همه نقاط کشور غیر از جنوب شرق را در بر می‌گیرد و همه جا شاهد بارش باران و در ارتفاعات بارش برف هستیم.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: روزهای چهارم تا ششم فروردین در دامنه‌های مرکزی زاگرس و استان‌های ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، سواحل خزر و دامنه شمالی البرز فعالیت این سامانه افزایش می‌یابد و در استان تهران هم بارش در نقاط سردسیر به صورت برف و در شمال و شمال غرب و شمال تهران سامانه فعال خواهد بود.

رئیس سازمان هواشناسی گفت: از روز هفتم تا دهم فروردین ۹۸ آسمان صاف و آفتابی است، اما روزهای یازدهم و دوازدهم هم با ورود سامانه بارشی جدید، باران در کشور آغاز خواهد شد. روز سیزده فروردین در نوار شمالی کشور، شمال شرق، بخش‌های مرکزی کشور، هوا بارانی است و در بسیاری از شهرها شاهد بارش باران خواهیم بود.

تاجبخش بیان کرد: به علت سرمای هوا، ذوب برف نداریم که این به کاهش دما می‌انجامد، اما در ذخیره منابع آبی ما مؤثر است.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مسافران برنامه سفر خود را با شرایط جوی تنظیم کنند، ضمن آن‌که توصیه می‌شود، در جاده‌های منتهی به شمال و شمال شرق تمهیدات لازم در آن ایام مدنظر قرار گیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

169 / 156 برف باران مسافران جاده سامانه بارشی دریای خزر هواشناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: برف باران مسافران جاده سامانه بارشی دریای خزر هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمعه در کرمان نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی خراسان جنوبی یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار می‌رود شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است. طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گردوخاک رخ می‌دهد. پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • کل این نیمه کشور امروز بارانی است | ۵ روز وزش باد و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان