Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، طی هفته‌های اخیر شاهد شکل‌گیری صف‌های گسترده مقابل فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای تهیه گوشت قرمز گرم و منجمد بوده‌ایم. بررسی‌ها نشان می‌دهد نیاز بازار یک‌ساله ایران به گوشت قرمز حدود ۱ میلیون تن است که نزدیک به ۲۷۰ هزار تن آن بایستی از طریق واردات تأمین شود. برآورد ارز مورد نیاز برای تأمین این حجم از گوشت قرمز بالغ بر ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیارد دلار است. متأسفانه به‌دلیل کاهش تولید گوشت قرمز تولید داخل بازار با کاهش عرضه مواجه شد و همین موضوع افزایش شدید قیمت‌ها را در بازار گوشت قرمز به‌دنبال داشت.

گفتنی است، اخیراً یک محموله وارداتی شامل ۴۷ هزار رأس گوسفند از اروپا به منطقه آزاد چابهار رسیده که پیگیری‌ها نشان می‌دهد مراحل ترخیص این محموله به‌سرعت در حال انجام است.

عزیز شمس مدیرکل گمرک چابهار در گفتگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه، تا کنون حدود ۲۰ هزار رأس از محموله وارداتی گوسفند اروپایی ترخیص شده است، گفت: فرایند تشریفات گمرکی محموله ۴۷ هزار رأس گوسفند وارداتی به بندر چابهار به‌سرعت در حال انجام است. وی با ابراز اینکه، شرکت پشتیبانی امور دام کشور به‌عنوان صاحب کالا کلیه عوارض مربوط به این محموله را پرداخت کرده، گفت: گمرک همکاری لازم را برای ترخیص سریع‌تر این محموله انجام داده و امیدواریم طی دو تا سه روز آینده کل محموله مذکور ترخیص شود.

مدیرکل گمرک چابهار با تصریح به این‌که "با توجه به حجم انبوه واردات دام زنده، تاحدودی با کاهش کامیون جهت بارگیری و حمل کامل این محموله مواجه شده‌ایم"، گفت: همین موضوع منجر شده تا خروج محموله‌های مروبط به خودروسازان با تأخیر مواجه شود.

شمس همچنین در پاسخ به سؤالی درخصوص آخرین وضعیت دپوی قطعات خودرو در چابهار، گفت: تاکنون از ۳ هزار کانتینر دپوشده در بندر چابهار متعلق به ۲ خودروساز بزرگ کشور، با پیگیری‌های انجام‌شده حدود ۲ هزار کانتینر ترخیص شده است و مابقی نیز در فروردین ماه سال بعد ترخیص می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گوسفند زنده قیمت گوشت گوشت گوسفندی بازار شب عید نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید