Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@15:04:21 GMT

همراهی والدین با فرزندان درجشن چهارشنبه

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۲۵۳۳

همراهی والدین با فرزندان درجشن چهارشنبه

توصیه های پلیس جهت پیشگیری از حوادث ناشی از چهارشنبه اخر سال

 *والدین در تهیه وسایل آتشبازی بی خطر فرزندانشان را همراهی نمایند. کودکان به هیچ عنوان تنهایی نباید از مواد آتش بازی و محترقه استفاده نمایند.

*از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی به خصوص در منزل،زیر زمین،محل کار و ... جداً جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*از حمل مواد محترقه و آتش گیر و انفجاری حتی به مقادیر بسیار کم، در جیب لباس و کیف جداًً خودداری کنید.

*در صورت نگهداری مواد آتش بازی، حتی کم خطر حتماً آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

*مواد آتش بازی (محترقه و انفجاری) را از محل هایی که مطمئن هستند خریداری کنید. این مواد را از دست فروش تهیه نکنید.

*همیشه در مواقع آتش بازی جهت اطفاء حریق، آب، کپسول اطفاء حریق و حتی الامکان جعبه کمکهای اولیه در دسترس باشد.

*مواد آتش بازی (منفجره و محترقه) را به طرف افراد دیگر پرت نکنید.

*هیچگاه مواد آتش بازی (منفجره و محترقه) را در ظروف شیشه ای یا فلزی قرار ندهید، زیرا در صورت انفجار ذرات شیشه یا فلز، به اطراف پرتاپ شده و سبب صدمات و خطرات جانی خواهد شد.

*هیچگاه از الکل برای آتش گیری مواد استفاده نکنید.


*از آتش زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی و امثال آن چه در واحدهای مسکونی و چه در معابر ، کوچه و خیابان خودداری نمایید.

*از پرتاب مواد آتش زا مانند فشفشه و موشک بر روی درخت ها، بام و بالکن منازل که از عوامل عمده بروز آتش سوزی است جداً خودداری کنید.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: چهارشنبه آخرسال چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آذربایجان شرقی پلمب شد

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: کارشناسان بهداشت محیط این معاونت از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین سال جاری، با انجام بیش از ۱۰ هزار بازرسی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، بیش از ۳۰۰ مورد اخطاریه کتبی صادر کردند که منجر به پلمپ ۱۷ مورد از اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شده است.

حسین حقائی با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان در استان، هدف از اجرای این طرح را تشدید نظارت‌های بهداشتی بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و در جهت پیشگیری از بیمارهای منتقله از عوامل محیطی به ویژه آب و غذا و کاهش بار بیماری‌های غیر واگیر عنوان کرد که با اولویت، نظارت بر اماکن بین راهی و پرتردد و سامانه‌های آبرسانی، انجام شد.

وی از بازدید و نظارت بر ۱۰ هزار بازرسی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد.

وی افزود: این برنامه با حضور فعال بازرسین بهداشت محیط که مجهز به تجهیزات پرتابل سنجش و نمونه برداری از آب، مواد غذایی و آشامیدنی هستند در حال انجام می‌باشد. 

وی ادامه داد: در این برنامه تعداد ۵۸۸۹ مورد کلرسنجی از منابع آب آشامیدنی و ۴۰۰ مورد بازرسی از سامانه‌های آبرسانی در سطح استان صورت گرفته و به مقدار بیش از ۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، وی با اشاره به فعالیت کارشناسان بهداشت محیط در ساعات اداری، به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص تشکیل ۲۴ اکیپ بازرسی در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل اشاره کرد و افزود: از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب در سطح شهرستان‌ها و در شهرهای مسافرپذیر نیز تا ساعت ۲۴ شب و با همکاری سازمان‌ها و ادارات مختلف از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، صمت، اتحادیه‌های اصناف، دامپزشکی، فرمانداری‌ها و سایر ادارات، بازرسی‌های لازم بعمل می‌آید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله آلوارو موراتا به رسانه‌ها: اعتبار من را خدشه‌دار نکنید
  • ۱۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آذربایجان شرقی پلمب شد
  • طرز تهیه کله کنجی شیرینی سنتی ایلام
  • ۴۲۶ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در رودان صورت گرفت
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • تغذیه سالم در سفر‌های نوروزی
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران
  • تدارک ۱۵۰ هزار بسته اطعام افطار برای روزه داران امام حسنی (ع)
  • کشف محموله ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق