Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- جايگاه‌هاي سي‌ان‌جي از سال آينده قادر به عرضه سوخت به خودرو‌هاي دوگانه سوز فاقد گواهينامه سلامت سوخت رساني نخواهند بود.
به گزارش خبرگزاري آريا، علي محموديان رئيس اتحاديه کشوري سوخت هاي جايگزين و خدمات وابسته در نشست خبري با اعلام فراخوان ثبت نام مالکان خودرو‌هاي دوگانه سوز در سراسر کشور افزود: مالکان خودرو‌هاي دوگانه سوز اعم از تبديلي، کارگاهي و کارخانه‌اي بر اساس مصوبه اخير هيئت وزيران بايد ضمن ثبت نام و ورود مشخصات در سامانه کشوري جامع اطلاعات خودرو‌هاي گازسوز به نشاني www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

irngv.ir و انتخاب يکي از مراکز مجاز، نسبت به تست سلامت تجهيزات سوخت رساني خود و اخذ کد مجاز سوخت گيري اقدام کنند.
به گفته رئيس اتحاديه سوخت‌هاي جايگزين، پس از ثبت نام و تائيد اطلاعات، فرد متقاضي وارد فرايند نوبت دهي مي‌شود و با مراجعه به يکي از مراکز مجاز و انجام تست‌هاي مربوط، گواهي سلامت سيستم سوخت رساني را دريافت مي‌کند.
وي افزود: همچنين خودرو‌هايي که به صورت کارگاهي تبديل شده اند نيز مي‌توانند پس از اخذ اين گواهينامه اقدام به تغيير اطلاعات خودروي خود در کارت و سند و ساير مدارک هويتي کنند.
محموديان افزود: در سراسر کشور حدود 1500 واحد مرکز خدمات فني خودرو‌هاي دوگانه سوز داريم که 360 مرکز براي ارزيابي اوليه تجهيز شده و مجوز‌هاي لازم را اخذ کرده اند و بقيه به تدريج وارد مي‌شوند ضمن اينکه هرگونه تعمير يا تعويض قطعه نيز در همين مراکز با قطعات استاندارد و زير نظر متخصصصان و کارشناسان سازمان ملي استاندارد انجام مي‌شود و نيازي به مراجعه به ساير مراکز وجود ندارد.
وي تعرفه صدور گواهينامه را حدود 50 هزار تومان و خودرو‌هاي فراخوان شده را دو ميليون دستگاه اعلام کرد و افزود: بخشي از هزينه‌هاي تجهيز و تعويض قطعات نيز با موافقت هيئت دولت توسط دولت تامين خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گواهي سلامت خودروهاي دوگانه سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: به‌منظور دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات شهرداری تهران ، از ابتدای مدیریت جدید شهری تاکنون اجرای بیش از ۸۰ درصد از الزامات قانونی  در حوزه شفافیت، مدیریت تعارض منافع و مبارزه با فساد را در پایگاه اینترنتی شفافیت شهرداری تهران منتشر کرده است.

محمدعلی الفت‌پور افزود: اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی نیز بخش جدیدی را به خود اختصاص داده که در حال حاضر فهرست قرارداد‌های اجاره و بهره‌برداری املاک سازمان بازنشستگی به اطلاعات این بخش اضافه شده و در ادامه پیگیری ارتقای شفافیت، موارد مربوط به دیگر مراکز انتفاعی شهرداری تهران نیز گردآوری و منتشر خواهد شد.

پایگاه اینترنتی شفافیت شهرداری تهران از سال ۱۳۹۷ در نشانی https://shafaf.tehran.ir در دسترس شهروندان قرار گرفته و دسترسی و گزارش‌گیری از اطلاعات بارگذاری شده در این وبگاه برای همه کاربران آزاد است.

دیگر خبرها

  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند