Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید خدایی دارنده مدال برنز کشتی جهان در سال ۲۰۰۲ و سخنگوی شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد  با حضور در فدراسیون کشتی برای شرکت در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کرد.

گفتنی است امیررضاخادم، علیرضا دبیر، علیرضا حیدری به عنوان چهره‌های سرشناس پیش از خدایی برای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ثبت نام کاندیدا‌های ریاست فدراسیون کشتی از روز چهارشنبه ١٥ اسفند به مدت ۱۰ روز کاری آغاز شده است و روز سه شنبه هفته جاری (٢٨ اسفند) به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام علیرضا حیدری برای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی

ثبت نام قهرمان المپیک برای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی

انتهای پیام/

ثبت نام عنواندار کشتی آزاد جهان برای حضور در انتخابابت فدارسیون کشتی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از ۲ بار تعویق انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، تاریخ جدید انتخابات این فدراسیون مشخص شد تا سرانجام رئیس جدید این فدراسیون مشخص شود.

ابتدا قرار بود ۷ بهمن ماه سال گذشته مجمع انتخاباتی این فدراسیون برگزار شود که با اعتراض برخی کاندیدا‌ها و تأیید وزارت ورزش و جوانان به تعویق افتاد. تاریخ پیشنهادی جدید ۲۶ فروردین ماه بود که دوباره با اعتراض برخی کاندیدا این تاریخ نهایی نشد و انتخابات برای بار دوم لغو شد. 

بر اساس تصمیم هیئت رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، مجمع انتخابات این فدراسیون ۲۵ اردیبهشت سال جاری برگزار و رییس این فدراسیون برای ۴ سال آینده معرفی خواهد شد.

یوسف بهتری، تورج علی عنصری، افشین هادی چگینی، محمد ضیایی، محمد عسگری، سیدمحسن حسینی، حسین شهرکی، جاسم منوچهری، یوسف جاویدان، فرهاد طاووسی و حمیدرضا پارسی‌منش، ۱۱ کاندیدایی هستند که برای ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده‌اند.

فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی پس از استعفای یوسف بهتری از ریاست، از روز ۲۹ آذر ماه با سرپرستی مجید زارعیان اداره می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • قضاوت خوبیاری در مسابقات جهانی ووشو چین
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد