Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:13:21 GMT

نگاه امید آفرینی موجب شکوفایی در آموزش و پرورش می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۲۶۹۶

نگاه امید آفرینی موجب شکوفایی در آموزش و پرورش می شود

کرج - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: نگاه استراتژیک ، تحولی ، تعاملی ، امید آفرینی و خلاقیت موجب پویایی و شکوفایی در آموزش و پرورش می شود که در سال آینده باید به آن توجه ویژه کرد.

به گزارش ایرنا، سالار قاسمی در نشست شورای اداری کارکنان آموزش وپرورش البرز که روز دوشنبه در کانون امام علی (ع) برگزار شد، اظهارداشت: تحقق سند تحول بنیادین مهمترین برنامه آموزش و پرورش است لذا باید برای عملیاتی کردن 6 زیرنظام آن تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین یکی از تخصصی ترین سند آموزشی و تربیتی و فرهنگی کشور است که می بایست در تمامی سطوح آموزش و پرورش اجرایی شود.
قاسمی ادامه داد: توجه ویژه به آموزش مقطع تحصیلی ابتدایی ، اقتصاد آموزش و پرورش ، دانشگاه فرهنگیان و حوزه پرورشی و مهارت های زندگی از اولویت های سال آینده است .
وی از دوره متوسطه به عنوان دوره حساس زندگی جسمانی، روانی و اجتماعی دانش آموزان نام برد و اضافه کرد: نگاه در دوره متوسطه اول و دوم تقویت مهارت و جشنواره های نظیر جوان و نوجوان خوارزمی و ایران مهارت در مهارت آموزی بیشتر دانش آموزان راهگشا بوده است.
در این آیین ازخدمات حسن نوروزی رئیس پیشین اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش البرز قدردانی و امیر والی پور به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 25 هزار معلم دارد.
2819/6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شوراي اداري آموزش و پرورش البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالله حبیبی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته مشاغل در محل مدرسه حضرت آمنه اهواز گفت: ۵۵۱ هنرستان در خوزستان وجود دارد که دانش آموزان در این هنرستان‌ها بر اساس استعدادی که دارند پرورش داده می‌شوند.   وی افزود: هنرستان‌های جوار صنعت توسط صنایع فعال در استان راه‌اندازی می‌شوند و نیروی با مهارت پرورش می‌دهند.   حبیبی ادامه داد: استاندار خوزستان تاکید بسیار زیادی بر توسعه هنرستان‌های جوار صنعت برای پرورش نیروی کار مورد نیاز صنایع استان دارد به همین دلیل از صنایع مختلف درخواست همکاری در ایجاد این مراکز را داریم.   مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: دانش‌آموزان به زودی وارد باید وارد بازار کار شوند به همین دلیل باید از دوران مدرسه به فکر مهارت‌آموزی این قشر بود.   وی یکی از وظایف آموزش و پرورش را توسعه هنرستان‌ها و تشویق دانش آموزان برای هدایت به سمت مهارت‌آموزی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود با استعدادیابی، دانش‌آموزان را به ادامه تحصیل در هنرستان‌ها ترغیب کنیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • خلاقیت و شکوفایی مدارس در چهل سال دوم انقلاب پررنگ‌تر است
  • شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان با پیوند مدارس و شرکت‌های دانش‌بنیان