Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان ظهور کنسول Play Station همواره عناوین مختلفی به صورت انحصاری برای این کنسول ساخته شده است. بسیاری از این عناوین توانستند موفق باشند و تعدادی هم نتوانستند نظر کاربران را جلب کنند.

Days Gone در سبک جهان‌باز و سوم شخص ساخته شده است که داستان این عنوان در شهری به نام پسفیک جریان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Days Gone هم مانند بسیاری از عناوین دیگر روایتگر زندگی پساآخرالزمانی است که هدف کاربر در آن مبارزه با شخصیت‌هایی به نام فریکرها و یا سایر موجودات باقی مانده برای زندگی است.

عنوان Days Gone یکی از عناوین انحصاری کنسول PS4 است که قرار است به زودی عرضه شود. این عنوان که ساخته شده توسط استودیو Bend است، در نمایشگاه E3 2016 معرفی شد و پس از آن هنوز عرضه نشده است. این عنوان که تقریبا دو هفته دیگر برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد پس از عرضه، دارای بسته الحاقی خواهد بود که این بسته گذشته‌ای از شخصیت‌های اصلی داستان را شامل می‌شود. دیوید لی، یکی از مدیران استودیو Bend، اعلام کرد که این عنوان پس از عرضه دارای بسته الحاقی خواهد بود، اما این شرکت نمی‌خواهد جزئیات این بسته را اعلام کند و ترجیح می‌دهد تا زمان اعلام عرضه این عنوان صبر کند.

لی، در صحبت با کانال GamerBraves در پاسخ به این سوال که آیا از زمان معرفی تا کنون، این عنوان تغییری کرده است یا خیر؛ اعلام کرد: جلوه‌های بصری بازی به ویژه رابط کاربری (UI) پیشرفت داشته‌اند و همچنین با بسته الحاقی که پس از عرضه بازی منتشر خواهد شد کاربر از گذشته شخصیت‌های اصلی با خبر می‌شود و انجام بازی برایش لذت بخش خواهد بود. وی در ادامه اعلام کرد شرکت سونی هزینه و زمان زیادی را صرف توسعه این عنوان کرده است. مراحل ساخت و آماده‌سازی عنوان Days Gone به پایان رسیده است و در تاریخ ۲۶ آوریل به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:امکان بازگشت عنوان Syphon Filter وجود دارد

انتهای پیام/

عنوان Days Gone بسته الحاقی خواهد داشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری سراسری می‌شود

دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته‌بندی: در روزهای پیش رو با افزایش واردات، گوشت قرمز با نرخ تنظیم بازار علاوه بر تهران و البرز در استان‌های دیگر هم عرضه می‌شود.

دریافت 927 KB

به گزارش مشرق، روازنه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت وارد می‌شود و به زودی این رقم به حدود ۶۰۰ تن می‌رسد.

دیگر خبرها

  • عرضه بمب کنار جاده‌ای در نمایشگاه فناوری طالبان!
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو
  • عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • عرضه شمش بلوم و تختال
  • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار
  • فیلم/ عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری سراسری می‌شود