Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:01:25 GMT

محور آموزش ها در پیش دبستانی، هویت بخشی است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۲۷۵۹

محور آموزش ها در پیش دبستانی، هویت بخشی است

به گزارش خبرنگار ایرنا رخساره فضلی عصر یکشنبه در جشنواره استقبال از نوروز که در صومعه سرا برگزار شد، با اشاره به اینکه تربیت درست در این دوره آینده کشور را تضمین خواهد کرد، اظهارداشت : تضمین آینده و اقتدار ملی ایران به دست پیش دبستانی هاست و باید به این مهم توجه داشته باشیم.
وی افزود: امروز شاهد حضور کودکان پیش دبستانی از سراسر گیلان با لباس‌های محلی در کنار سفره‌های هفت سین هستیم که به این لباس و سفره می بالند و این موضوع به معنای آن است که تضمین آینده، اقتدار و انسجام ملی ایران به وسیله همین کودکان رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کلاس‌های پیش دبستانی بهترین جایگاه برای تربیت آینده سازان ایران اسلامی است و تربیت درست کودک از کودکستان‌ها و مراکز پیش دبستانی، آینده کشور را در زمینه حضور نیروهای انسانی متعهد تضمین می‌کند.
فضلی از حضور یک میلیون و یکصد هزار نفر از نوآموزان در کلاس مدارس طی سال جاری خبر داد و اظهارداشت : 75 درصد نوآموزان در گیلان در کلاس حضور دارند و دولت از پیش دبستانی ها در مناطق محروم، مرزی، دوزبانه و عشایر حمایت جدی می کند.
وی تصریح کرد : 22درصد پیش دبستانی های کشور تحت حمایت جدی دولت قرار دارند و مابقی بصورت غیردولتی اداره می شوند.
سید کاظم دلخوش نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس نسز گفت: در بودجه 98 بخش های آموزش و پرورش به خوبی دیده شده و بودجه بخش های استاندارسازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی مدارس و تاسیسات آزمایشگاهی از 20درصد به 50درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: با تصویب مجلس و اجرای دولت جذب و استخدام نیروهای حق التدریس و پیش دبستانی ها در دست اقدام است و بزودی شرایط آنها ابلاغ خواهد شد.
به گزارش ایرنا ، جشنواره استانی نوروزی و استقبال از بهار در مجموعه ورزشی کارگران شهرستان صومعه سرا با حضور پیش دبستانی های 16 شهرستان گیلان بصورت آزمونه برگزار شد و هر شهرستان با برپایی سفره هفت سین و لباس محلی، گوشه ای از آیین خود را به نمایش گذاشت .
اجرای نوروزخوانی با گویش تالشی، اجرای مراسم عروس بران، حاجی فیروز و سرود محلی دانش آموزی از دیگر برنامه ها بود.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7292/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش استان گیلان استقبال از بهار سفره های هفت سین کودکان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس

بانک صادرات پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس اعلام کرد: در این واگذاری با اولویت رد دیون دولت و سهم ۵ درصدی حضور یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بانک صادرات هم پس از دو بانک شهر و ملت پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس از حضور در مزایده با اولویت رد دیون دولت و سهم 5 درصدی در این واگذاری خبر داد.

بر اساس این گزارش، "وبصادر" پیرو درخواست سازمان بورس مبنی بر الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس و برنامه‌های آتی احتمالی، اعلام کرد: پیرو تصمیمات دولت و مذاکرات با وزارت اقتصاد به منظور حل مشکلات باشگاه پرسپولیس، کنسرسیومی متشکل از بانک های غیر دولتی تشکیل و نسبت به حضور در مزایده واگذاری 85 درصد سهام باشگاه با شرایط اعلامی در آگهی عرضه سازمان خصوصی سازی اقدام شد.

با امعان نظر به صورت جلسه 21 فروردین شورای پول و اعتبار، واگذاری این باشگاه با اولویت رد دیون دولت به بانک‌های خریدار صورت خواهد پذیرفت و سرمایه‌ گذاری تا دو سال مشمول مجازات‌های قانونی و انتظامی مربوط به فعالیت‌های غیر بانکی نخواهد شد. همچنین طبق توافقات قدرالسهم این بانک از سهام قابل واگذاری 5 درصد تعیین شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس