Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@13:48:55 GMT

بهترین اپلیکیشن برای تعمیر لوازم منزل

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۲۷۹۶

در گذشته وقتی وسیله‌ای خراب می‌شد، خیلی از پدرهای خانواده خودشان آستین همت را بالا می‌زدند و با پیچ گوشتی و انبردست به جان لوازم می‌افتادند. اما گاهی این کار نه تنها به تعمیر وسیله منجر نمی‌شد بلکه حتی باعث می‌شد که دیگر آن وسیله قابل تعمیر نباشد. در حال حاضر شاید کمتر کسی خودش دست به تعمیر لوازم برقی بزند و این کار را معمولا به متخصص و تعمیرکار حرفه‌ای آن می‌سپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برای پیدا کردن تعمیرکار نیز گاهی دردسرهایی وجود دارد.

لوازم خانه که خراب می‌شود، یکی از دردسرهای اعضای خانواده این است که چطور آن را تعمیر کنند یا اینکه چطور آن را به تعمیرگاه منتقل کنند. مثلا بعضی از لوازم برقی آنقدر سنگین هستند که حمل و نقل آنها و بردنشان به تعمیرگاه منطقی نیست و بهتر است که آنها را در خانه تعمیر کرد. به عنوان مثال برای تعمیر یخچال بهتر است این وسیله را در خانه توسط تعمیرکار سیار تعمیر و سرویس کرد.

 

چطور تعمیرکار در منزل پیدا کنیم؟

وقتی وسیله‌ای در خانه خراب می‌شود، خیلی از افراد در کوچه و خیابان به دنبال مغازه‌ها و نمایندگی‌های تعمیر لوازم منزل می‌گردند. برخی نیز از کمک و راهنمایی دوستان و آشنایان که قبلا وسیله خود را تعمیر کرده‌اند، استفاده می‌کنند. اما یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای تعمیر کردن لوازم خانه، سفارش اینترنتی و درخواست آنلاین تعمیرکار است.

حتما نام اپلیکیشن استادکار به گوشتان خورده که به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های سفارش خدمات شناخته می‌شود که هم اکنون در شهرهای تهران، کرج و شیراز مشغول به فعالیت است. این اپلیکیش شرایطی را فراهم کرده که اگر نیاز به تعمیر لوازم منزل و آشپزخانه و یا دیگر خدمات مربوط به خانه و ساختمان داشته باشید، به راحتی بتوانید سفارش خود را ثبت کنید و از متخصص‌ها در این زمینه کمک بگیرید. اما برای تعمیر کدام وسیله‌ها می‌شود از استادکار کمک گرفت؟

تعمیر لوازم آشپزخانه

معمولا لوازم برقی آشپزخانه شامل مایکروفر، توستر، پلوپز، آبمیوه گیری و غذاسازها می‌شود. این محصولات هر چند کوچک هستند اما حمل و نقل آنها به تعمیرگاه نیز دردسرهای خاص خودش را دارد به همین دلیل خیلی از افراد ترجیح می‌دهند این وسیله در خانه توسط تعمیرکار متخصص تعمیر شود. برای تعمیر هر کدام از این وسایل می‌توانید از متخصص مربوط کمک بگیرید.

 

تعمیر انواع لوازم برقی سنگین

از تعمیر لباسشویی گرفته تا تعمیر یخچال فریزر ، تلویزیون و دیگر وسایل سنگین خانه را می‌شود به کمک متخصص‌های استادکار تعمیر کرد. این وسیله‌ها به قدری سنگین هستند که حمل و نقل آنها و بردنشان به تعمیرگاه اصلا منطقی نیست زیرا هم خیلی سنگین هستند و هم هزینه جابجایی آنها بالاست. اما به راحتی می‌توان از استادکار درخواست خدمات کرد تا یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص را به خانه بفرستد تا وسیله را تعمیر کند. اما چرا از استادکار استفاده کنیم؟

مزیت های اپلیکیشن استادکار چیست؟

پیداکردن تعمیرکار در کمترین زمان: یکی از خوبی های استادکار این است که همیشه در دسترس شماست و به سادگی می توانید هر کجا که هستید سفارش بدهید تا در کمترین زمان تعمیرکاران به شما کمک کنند

پشتیبانی استادکار: استادکار با تیم پشتیبانی قوی و کارآمد خود، در تمام مراحل از ثبت سفارش گرفته تا پایان کار در کنار شماست تا در صورت هر سوال و یا اتفاق افتادن هر مشکل به شما کمک کند تا زودتر مشکل را رفع کنید.

تعمیر انواع لوازم منزل: برای تعمیر هر کدام از وسایل برقی منزل می توانید از استادکار کمک بگیرید. زیرا با طیف گسترده‌ای از تعمیرکاران و سرویسکارانی که در اختیار دارد، به شما کمک می‌کند تا زودتر به فرد مورد نظر خود برسید.

مقایسه قیمت‌ها: برای اینکه بهترین متخصص با قیمت مناسب را پیدا کنید، می‌توانید با متخصص‌های استادکار در ارتباط باشید و خواسته خود را برایشان بیان کنید تا قیمت منصفانه و عادلانه‌ای به شما پیشنها بدهند.

بازدید و کارشناسی رایگان: در بسیاری از خدمات استادکار بازدید و رایگان توسط متخصص وجود دارد. این کار جز خدمات ویژه و رایگان استادکار است.

چطور از استادکار استفاده کنم؟

در حال حاضر اپلیکیشن استادکار در کافه بازار و سیب اپ و سایر فروشگاه‌های نرم افزار به صورت رایگان در دسترس است و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین برای ثبت سفارش و یا دانلود نرم افزار می‌توانید به سایت استادکار مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید.

همچنین برای ثبت سفارش خود در استادکار می‌توانید از کد هدیه ost10 برای تخفیف 20% تا سقف 50 هزارتومان استفاده کنید.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899034

دیگر خبرها

  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند