Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:45:39 GMT

برف محور سوادکوه را هم مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۲۸۸۹

برف محور سوادکوه را هم مسدود کرد

ساری - ایرنا - رئیس اداره مدیریت راه راهداری و حمل و نقل جاد ای مازندران اعلام کرد: بارش سنگین برف در محور های مواصلاتی مازندران پس از مسدود کردن محور کیاسر، دقایقی پیش محور سوادکوه (فیروزکوه) نیز به علت بارش برف و کولاک مسدود شد.

سید محسن هاشمی امروز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر بارش سنگین برف در حد فاصل ورسک تا گردنه گدوک در محور سوادکوه منجر به مسدود شدن راه و زمین گیر شدن رانندگان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: عوامل راهداری در حال برف روبی در ای محور هستند اما شدت بارش برف به میزانی است که تا اطلاع بعدی این محور مسدود می باشد.
رئیس اداره مدیریت راه استان مازندران گفت: هم اکنون 300 نفر از عوامل راهداری به همراه 250 درستگاه ماشین الات سبک ، نیمه سنگین و سنگین در 33 اکیپ عملیاتی در حال عملیات برف روبی در چهار محور مواصلاتی و کوهستانی مازندران هستند.
هاشمی همچنین از حضور مسئولان استانی به خصوص معاون عمرانی استاندار مازندران ، مدیرکل مدیریت بحران استان و نماینگان مجلس در محل مانیتورینگ اداره راهداری برای نظارت مستقیم حضور دارند.
شب گذشته محور هراز نیز به علت بارش برف مسدود شد که بامداد امروز بازگشایی شد.
همچنین در حال حاضر محور کیاسر به علت بارش سنگین برف مسدود شد که تا اطلاع بعدی تردد در ان صورت نمی گیرد.
محور وازک به بلده در شهرستان نور نیز در حال حاضر بسته است و طبق گفته های عوامل راهداری این محور به علت بهمن خیز بودن در طول ایام زمستان مسدود و پس از عید بازگشایی می شود.
همچنین راهداری مازندران هشدار داد که تردد در محور های کوهستانی استان باید با زنجیر چرخ انجام شود.
7335/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جاده مسدود مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مسدودیت مقطعی محور سوادکوه مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور سوادکوه به مدت پنج روز به صورت مقطعی مسدود شد.

یدالله جهان‌تاب ظهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اینکه به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت سال‌جاری دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: این محور به مدت پنج روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

وی با بیان اینکه محدودیت به صورت شبانه‌روزی است، افزود: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان‌پذیر است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 746920

دیگر خبرها

  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد محور سوادکوه لغو شد
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • اجرای مسدودیت مقطعی محور سوادکوه مازندران