Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی بروجرد گفت: راه ارتباطی 30 روستای بخش مرکزی بروجرد به دلیل بارش برف روز گذشته همچنان مسدود است و تلاش می شود تا عصر امروز این مسیرها بازگشایی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه گودرزی در گفت و گو با بازتاب بروجرد اظهار داشت: بر اثر بارش برف سنگین روز گذشته راه ارتباطی بسیاری از روستاهای مسدود شد اما تعدادی از آنها با کمک اهالی روستا و دهیار بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر 30 روستای بخش مرکزی بروجرد راه ارتباطی ندارند و تلاش می شود تا عصر امروز این مسیرها بازگشایی شود.

گودرزی تصریح کرد: روز گذشته همه امکانات و تلاش راهداری برای بازگشایی مسیرهای اصلی و گردنه های بروجرد بود و اداره راه و شهرسازی قرار است از ظهر امروز اقدام به بازگشایی مسیرهای روستایی نماید.

همچنین مقداد صارمی بخشدار اشترینان گفت: بر اثر بارش برف روز گذشته بسیاری از مسیرهای روستایی و حتی جاده بروجرد به سمت اشتینان مسدود شد اما از همان ابتدا تلاشها برای بازگشایی مسیرها آغاز شد و تا عصر روز گذشته همه راه های روستایی بازگشایی شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر همه راه های روستایی باز بوده و مشکلی در راه هار اتباطی روستاها وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم

گردنه تته اورامان کردستان همچنان درگیر برف و کولاک بوده و عملیات بازگشایی در حال انجام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، گردنه تته اورامان در مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه هرساله به‌علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً 6 ماه از سال بسته است.

در همین زمینه؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان به خبرنگار تشنیم گفت: ادامه عملیات بازگشائی گردنه ته‌ته محور سروآباد ـ نودشه ـ پاوه توسط نیروهای راهداری شهرستان سروآباد در حال انجام است.

فرزاد حسنی افزود: با توجه به حجم بیش از حد برف و احتمال سقوط بهمن، بازگشائی مسیر ادامه دارد.

در همین راستا؛ عملیات بازگشایی این محور ارتباطی در مسیر سروآباد، نودشه- پاوه از یک ماه‌ قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد که در ادامه با هم می‌بینیم: 

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر
  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • محور مسدود سه راهی نگور – نگور بازگشایی شد
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم