Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان گفت: رسانه ها در انعکاس کنگره شهدای استان فضای بسیار مثبتی ارائه دادند و رسانه ها پر قدرت، قوی و منسجم در این دو جریان ملی ظاهر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، احمد علیرمضانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان، امروز(۲۷ اسفند) در نشست خبری با تصریح به اینکه رسانه های نظام در سال ۹۷ بسیار خوب و موفق عمل کردند و یکی از نشانه های این توفیق، عدم توفیق رسانه های معاند در رسیدن به اهداف شان بود که در تلاش برای مشوه و کدر نشان دادن چهره جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



 وی ادامه داد: در بخش رسانه در استان کرمان به طور عام توفیقات زیادی داشتیم و به طور خاص مانند دیگر‌ استان ها، چهل سالگی انقلاب هنرمندانه در همه رسانه ها انجام شد و فقط عملکرد صدا و سیما تاکنون ۱۳۰ صفحه آن تدوین و در قالب یک کتاب برای اطلاع افکار عمومی چاپ می شود.
 



علیرمضانی انعکاس کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان را موفقیت دیگری برای رسانه استان خواند و با بیان اینکه خبر ۱۴ و ۲۱ روز کنگره ۶ دقیقه خبر از کرمان پخش کرد و این جز سخنرانی های بیت رهبری، سابقه ای نداشته است، افزود: فضای بسیار مثبتی از استان کرمان ارائه داد و رسانه ها پر قدرت، قوی و منسجم در این دو جریان ملی ظاهر شدند.




وی درباره برنامه های نوروزی صدا و سیمای مرکز استان به ۱۳ عنوان برنامه تولیدی و هشت عنوان تکرار اشاره و بیان کرد: از جمله برنامه سال تحویل از ساعت ۲۲ تا ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد تحت عنوان بهار جان ها با بخش های متنوع و پخش بازدید از سرای سالمندان در لحظه تحویل سال پیش بینی شده است.



مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان همچنین از برنامه های تماشای بهار در صبح ها، شب های بهاری، شهر به شهر و روستا به روستا با معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: آمار گردشگران کرمان تصاعدی بالا می رود.





وی با اشاره به اینکه ۲۴ ساعته در تلویزیون برنامه داریم و در مجموع ۵ هزار و ۸۴۰ دقیقه برنامه تولیدی و ۵ هزار و ۱۸۰ دقیقه برنامه تامینی و تکراری   پیش بینی شده، گفت: در بخش صدا هم ۱۰ عنوان برنامه تولیدی با ۶ هزار و ۳۷۵ دقیقه و ۱۸ عنوان تامین و تکرار با بیش از هزار دقیقه داریم.

 



علیرمضانی با تاکید بر احیای خرده فرهنگ ها به عنوان رسالت صدا و سیما،  توجه به گویش بومی به ویژه جنوب کرمان مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اطلاعات مورد نیاز مخاطبین در ارتباط با دستگاه های مسئول و خدمت رسان نیز ارائه می شود.
 

 

وی از همکاری شبکه استانی کرمان با شبکه شما در دو بخش پزشکی و گردشگری هم خبر داد و افزود: بعد از تعطیلات خبر ۲۲ شبکه کرمان در ساعت ۲۳ پخش خواهد شد. 

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان ۴۰ کالکت کلیپ تصویری با موضوع گردشگری، ۶۰ قطعه عکس نوشته توصیه های نوروزی، ۲۵ قطعه پوستر، پویش مردمی هشتک کرمان مینیاتور ایران را بخشی از عناوین فعالیت های این رسانه در فضای مجازی عنوان کرد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری ایام نوروز بیانیه گام دوم انقلاب شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل شب عید مراجع و علماء مراجع رسانه ها نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات بر برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی باید با تلاش مضاعف بستر انتخابات پر شور را فراهم کنند.
 ابوطالب شفقت با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات در حوزه خرم آباد و چگنی گفت: همه تجهیزات برای برگزاری انتخابات فراهم است و بزودی نیز مردم از طریق رسانه با فرآیند آموزش رأی گیری الکتررونیک آشنا خواهند شد.
استاندار لرستان در ادامه با تشکر ازریاست سازمان صدا و سیما در ایجاد کانال‌های تبلیغاتی و مناظرات انتخاباتی در دور اول انتخابات گفت: این کار موجب کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شد.
 شفقت در ادامه ازمدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز قدر دانی کرد و گفت: صدا و سیمای استان لرستان برای دور دوم انتخابات برنامه‌های خوبی در نظر گرفته است.
 مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز گفت: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.
 علیرضا شیروی گفت: در دور اول انتخابات در ۷ حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.
 وی افزود: در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار می‌شود، که اوایل هفته آینده ضبط آن آغاز خواهد شد.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • زیر تیغ
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی