Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مرحله چهارم پرداخت سود سهام عدالت سال مالی 96 شرکتهای سرمایه‌پذیر مربوط به گروههای مشمولان شامل وراث جدید تعیین‌تکلیف‌شده، مددجویان تغییروضعیت‌یافته، ایثارگران و خانواده‌های ایثارگران، دست‌اندرکاران امر واگذاری سهام عدالت، خبرنگاران، طلاب، بیماران خاص، کارکنان ستادهای نماز جمعه، خدام مساجد و اماکن متبرکه امامزاده‌ها و حسینیه‌ها، زندانیان آزادشده، تاکسیرانان، قالیبافان، کارکنان مؤسسات خیریه و فعالان قرآنی از امروز (یکشنبه) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله در حالی 6 میلیون و 700 هزار نفر از مشمولان سود سهام عدالت خود را در مجموع به‌ارزش 600 میلیارد تومان دریافت خواهند کرد که از 34 بانک و مؤسسه‌ای که مشمولان شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده‌اند، از امروز 31 بانک به‌مرور اقدام به پرداخت سود می‌کنند.

تاکنون سود سهام عدالت مربوط به مشمولان نهادهای حمایتی شامل کمیته امداد و سازمان بهزیستی، روستائیان و عشایر و کارگران فصلی و ساختمانی به‌طور کامل پرداخت شده است و تنها گروه باقی‌مانده از مشمولان شامل کارکنان و کارمندان دستگاههای اجرایی و بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی کشوری، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح نیز در اوایل سال آینده و با دریافت سود سهام عدالت از شرکتهای سرمایه‌پذیر، این سود نیز به حسابشان واریز می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان