Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@04:26:07 GMT

اصلاح فرهنگ زمینه حرکت تحول‌آفرین را رقم می‌زند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۳۱۲۰

اصلاح فرهنگ زمینه حرکت تحول‌آفرین را رقم می‌زند

به گزارش ایکنا از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل، روز گذشته، 26 اسفندماه در آئین افتتاح ستاد استقبال از بهار شهرداری اردبیل اظهار کرد: اگر فرهنگ یک جامعه و شهر اصلاح شده و برنامه‌ها و رویکردها در این بخش تقویت شود بسیاری از مشکلات و نارسائی‌ها در جامعه برطرف شده و زمینه حرکت تحول‌آفرین رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از نمودها و نشانه‌های این فرهنگ صحیح و شایسته را میهمان‌نوازی اردبیلی‌ها از مسافران و گردشگران در طول سال به ویژه ایام آغازین سال جدید اعلام و خاطرنشان کرد: ما نیز به نوبه خود با آراسته کردن شهر و زیبایی در سیما و منظر شهری تلاش می‌کنیم تا به گونه‌ای برنامه‌ریزی و حرکت‌ها ر انجام دهیم که شهروندان ورودی به اردبیل بتوانند از این زیبائی‌ها بهره بگیرند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری اساسا رسالت دستگاه‌های تخصصی است و شهرداری‌ها نیز در کنار این نهادها و همپای آنان برای تقویت این زیرساخت‌ها تلاش می‌کنند، افزود: ما نیز به نوبه خود با راه‌اندازی تورهای اردبیل‌گری سعی می‌کنیم تا به نوعی شهر خودمان را که علاقه و دلبستگی به آن داریم شایسته و مناسب معرفی کرده و زمینه حضور گردشگران بیشمار را مهیا کنیم.

لطف‌اللهیان گفت: ما در کنار کارهای ذاتی خود در حوزه عمرانی و خدماتی بیشترین تلاش و پیگیری‌ها را در حوزه فرهنگی به کار گرفتیم تا به نوعی بتوانیم اهداف و رویکردهای خودمان را بر همین اساس و در راستای تقویت ابعاد فرهنگی و هنری به انجام برسانیم.

وی با گرامیداشت روز شهردار بیان کرد: آنچه که اصالت کار شهردار است حضور در صحنه‌های مختلف است و ده‌ها مأموریت برای مجموعه شهرداری تعریف شده که باید در همه زمینه‌ها این مسئولیت‌ها و ماموریت‌ها به انجام برسد.

شهردار اردبیل توجه به نیروی انسانی تخصصی و کارآمد را زمینه‌ساز تحول در مجموعه شهرداری اعلام کرد و افزود: شهرداری نهاد عمومی و متعلق به مردم است و باید از خدماتی که شهرداری انجام می‌دهد عموم هموطنان بهره‌مند شده و از آن استفاده کنند.

لطف‌اللهیان ادامه داد: در چند سال اخیر در شهر اردبیل به شکل متوازن شتاب و توسعه مناسبی را شاهد هستیم ولی همچنان ضعف‌ها و نقص‌هایی وجود دارد که به نوعی باید آنها را برطرف کرد.

وی تصریح کرد: قطعا در سال جدید شهرداری با رویکردی متفاوت سعی خواهد کرد تا اهداف خود را در همه زمینه‌ها به ویژه رسالت فرهنگی و هنری را به شایستگی به انجام برساند که در این زمینه همراهی و همسویی سایر دستگاه‌ها و نهادها نیز بسیار با اهمیت به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: فرهنگ ایکنا شهرداری اردبیل تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی در بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی اردبیل اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، فرسودگی معابر و برخی از تاسیسات و زیرساخت‌های آن است که با گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته و از جمله برنامه‌های اولویت دار این شرکت، بهسازی جاده دسترسی است که ضمن برآورد اعتبار لازم به زودی پس از برگزاری مراحل پیمان سپاری، این طرح عملیاتی خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی انجام شود که ظرف چند سال اخیر، زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۵ خیابان و معابر آن اجرایی و عملیاتی شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان عنوان کرد:
وی یادآور شد: این شهرک صنعتی با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران تاکنون منعقد شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با بهره برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی در این شهرک نیز شاهد ایجاد اشتغال برای هشت هزار نفر خواهیم بود.
علایی گفت: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت سرمایه گذاران و رفع موانع واحد‌های صنعتی، از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری هستیم که تلاش خواهیم کرد با مشارکت واحد‌های تولیدی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، در راستای تحقق شعار امسال و رونق تولید حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • اصلاح حکمرانی آموزشی بر پایه دانش و اخلاق
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم
  • بهره برداری از شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین در شهریورماه امسال
  • تاکید شهردار شیراز بر اقدام عاجل برای صیانت از باغات شهری