Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@10:35:29 GMT

پهپاد آمریکایی در«پروان» افغانستان سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۳۳۴۱

پهپاد آمریکایی در«پروان» افغانستان سقوط کرد

به گزارش جهان نيوز، «عبدالشکور قدوسی» فرماندار شهرستان «بگرام» به رسانه های داخلی افغانستان گفته است که این پهپاد در منطقه «دشت باریک» شهرستان «بگرام» سقوط کرده است.

اما برخی منابع خبری دیگر دلیل سقوط این پهپاد را نقض فنی اعلام کرده اند و در این میان فرماندار شهرستان بگرام هم گفته که بررسی ها برای مشخص شدن علت سقوط آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیروهای آمریکایی خود هنوز در مورد این خبر واکنش نشان نداده اند.

استان پروان در شمال استان کابل پایتخت افغانستان واقع است و آمریکا از فرودگاه بگرام در این استان برای پوشش عمده نیازهای ترابری و پشتیبانی خود استفاده می کند و این پایگاه بیشتر مانند شهرکی اختصاصی عمل می کند.

منبع:ایرنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور

فرماندار راور با اشاره به وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در این شهرستان، گفت: برداشت گل محمدی تا اواخر اردیبهشت در راور ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا عباسی فرماندار راور صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های شهرستان راور، خبر داد و اظهار داشت: برداشت این محصول تا اواخر اردیبهشت‌ماه در مناطق مختلف این شهرستان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر به دلیل کمبود منابع آبی، تغییر الگوی کشت به عنوان راهکار اساسی برای برون رفت از این بحران مطرح شد، گفت: یکی از محصولات مهم در راستای تغییر الگوی کشت و مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی، گل محمدی است.

فرماندار راور با اشاره به اینکه تغییر الگوی کشت و استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری، در دستور کار کشاورزان این شهرستان قرار دارد، بیان کرد: در این راستا کشت گل محمدی در سطح شهرستان راور در حال انجام است.

وی سطح زیر کشت گل محمدی شهرستان راور را 33 هکتار عنوان کرد و افزود: از این میزان 24 هکتار آن بارور است که برداشت آن تا اواخر اردیبهشت‌ماه در این شهرستان انجام می‌شود.

عباسی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال از هر هکتار باغ بارور گل محمدی شهرستان راور چیزی در حدود هزار و 500 کیلوگرم گل به صورت غنچه و گلبرگ برداشت شود، گفت: گل‌های برداشت شده جهت تهیه غنچه خشک، گلبرگ خشک و تولید گلاب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/ چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • ماجرای مراحل تولید اولین پهپاد یک تنی توسط سپاه | تصاویر | نخستین تصاویر پهاد جاسوسی RQ170 آمریکایی  
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • لحظات شکار پهپاد آمریکایی توسط پدافند هوایی سپاه
  • لحظه سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی + فیلم