Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@00:15:58 GMT

بزرگ‌ترین خرید فصل بعد برانکو لو رفت + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۳۳۶۵

به گزارش پارس نیوز، 

برانکو ایوانکوویچ در سال‌های حضورش در پرسپولیس همواره نشان داده به هرچه که خواسته رسیده است. او در فصل‌ نقل‌وانتقالات خیلی با وسواس و سنجیده عمل می‌کند. سرمربی کروات قرمزها برای جذب شجاع خلیل‌زاده نزدیک به دو سال صبر کرد و بالاخره توانست این مدافع را جذب کند تا پازل تاکتیکی خود را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با توجه به سال‌های آخر حضور سیدجلال حسینی در ترکیب پرسپولیس، این سرمربی کروات قطعا به‌دنبال جذب یک مدافع باتجربه است. گفتنی است برانکو در چند سال اخیر به شدت خواهان حضور مرتضی پورعلی‌گنجی در پرسپولیس بود و به احتمال زیاد برای فصل بعد، باید منتظر حضور این بازیکن توانمند در پرسپولیس باشیم.

 

لازم به ذکر است مدافع کنونی العربی قطر، رابطۀ بسیار صمیمی با سیدجلال حسینی و بقیۀ بازیکنان پرسپولیس دارد و بارها هم علاقه خود را به تیم سرخ‌پوش تهرانی نشان داده است. اکنون باید دید اتفاقی که در جذب خلیل‌زاده افتاد در پایان فصل برای پورعلی‌گنجی هم خواهد افتاد یا خیر؟  اتفاقی که باتوجه به دوستی او با بازیکنان پرسپولیس و نظر مثبت برانکو در این چندسال، بعید نیست به وقوع بپیوندد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس قطر لیگ برتر پارس فصل برانکو پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم

حسین سنگرگیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط تیم صنعت نفت آبادان که خطر سقوط از لیگ برتر را حس می‌کند، اظهار کرد: شرایط تیمی ما خیلی خوب است و درست است که به استقلال خوزستان باختیم ولی دلیل آن از دست دادن فرصت‌های گلزنی بود. باور اینکه بتوانیم سپاهان را در آبادان شکست دهیم برای خیلی‌ها ممکن نبود، اما این اتفاق افتاد و برابر استقلال خوزستان هم در عین شایستگی بازنده شدیم. از دو بازی آخر ۳ امتیاز گرفتیم ولی با شرایط روحی خوبی به مصاف حریفان خواهیم رفت.  

یقه پرسپولیس را می گیریم

وی ادامه داد: بازی با پرسپولیس را در پیش داریم. وقتی برابر سپاهان برنده شدیم پس رسیدن پیروزی مقابل پرسپولیس دور از ذهن نیست. می‌توانیم برابر این تیم برده شویم. صددرصد برای کسب پیروزی وارد زمین می‌شویم. در شرایطی نیستیم که برابر این حریف امتیاز از دست بدهیم و باید برنده شویم. می‌خواهیم از فرصتی که داریم نهایت استفاده را ببریم پس چاره‌ای جز اینکه یقه پرسپولیس را بگیریم نداریم تا وضعیت خود را در جدول بهتر کنیم. شرایط روحی بچه‌ها خیلی خوب است و فراز کمالوند توانسته خیلی روی ذهنیت بچه‌ها کار کند. به غیر از مسائل فنی از لحاظ انگیزشی شرایط بسیار خوبی داریم. وضعیت تیم با اتحاد بالایی که داریم خیلی خوب است و آماده‌ایم تا نتیجه مدنظر هواداران را از پرسپولیس بگیریم.

اتفاقات بسیار خوبی برابر پرسپولیس می‌افتد

مدافع تیم صنعت نفت در مورد اینکه اوستون اورونوف با سرعت خود به عامل اصلی حملات پرسپولیس مبدل شده، تصریح کرد: صددرصد برای مهار بازیکن ازبکستانی پرسپولیس و دیگر عوامل هجومی این تیم برنامه داریم. اورونوف باید از سمت من و فرشاد محمدی مهر بگذرد تا بتواند بازیکنان خط حمله تیمش را در موقعیت حمله قرار دهد و چنین اجازه‌ای به او نمی‌دهیم. پرسپولیس را آنالیز کردیم و شاید بتوان گفت بهترین تیم ایران است. دفاع همیشه از حمله شروع می‌شود. صددرصد با برنامه‌ریزی خوبی که کادرفنی می‌کند اتفاقات بسیار خوبی برابر پرسپولیس می‌افتد. می‌دانیم این تیم مهره‌های زیادی دارد ولی ما هم به اندازه‌ای که بتوانیم این حریف را شکست دهیم مهره داریم و به این حریف تهرانی باج نمی‌دهیم.

مردم آبادان همیشه حامی ما بودند

سنگرگیر درباره اینکه چه انتظاری از هواداران تیم صنعت نفت در بازی با پرسپولیس دارد، عنوان کرد: باید از هواداران عذرخواهی کرد، چون هنوز در سطح انتظار آنها نتیجه نگرفتیم. مردم آبادان همیشه حامی ما بودند و اگر بازی ساعت ۷ شب است ساعت ۳ بعدازظهر ورزشگاه را پر کرده‌اند. مخصوصاً جلوی تیم‌های بزرگ حمایت پرشوری دارند و زودتر به ورزشگاه می‌آیند. آنها همیشه انتظارات را برآورده کردند و این بار هم می‌آیند تا حمایت خود را از تیم‌شان نشان دهند. امیدوارم برنده شویم و در پایان فصل هم با ماندن در لیگ برتر بتوانیم سرمان را بالا بگیریم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟